کد خبر : 1059176 | 19 اسفند 1392 ساعت 09:44 | 786 بازدید | 0 دیدگاه

گزارش فیفا از لیگ قهرمانان آسیا

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از فردا در قاره کهن آغاز می‌شود.



گزارش فیفا از لیگ قهرمانان آسیا
هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از فردا (سه‌شنبه) در سراسر قاره کهن برگزار خواهد شد.
سایت فیفا در گزارشی به بررسی بازی‌های حساس این مرحله پرداخته و از بازی الاتحاد و العین به عنوان حساس‌ترین دیدار فردا نام برده است.
در گروه یک لیگ قهرمانان آسیا، استقلال که در بازی نخست در تهران برابر الشباب شکست خورد، باید در قطر برابر الریان قرار گیرد. الریان این هفته‌ موفق شد در لیگ قطر برابر تیم القطر به پیروزی سه بر صفر برسد تا با روحیه خوبی برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.
در دیگر دیدار این گروه نیز دو تیم سه امتیازی الجزیره و الشباب رو در روی هم قرار می‌گیرند. در گروه B فولاد دیگر نماینده ایران باید در خانه از تیم الفتح عربستان پذیرایی کند که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند. هر دو دیدار این گروه در هفته‌ نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر چهار تیم یک امتیاز در کارنامه خود داشته باشند.
در گروه C نیز تراکتورسازی به قطر خواهد رفت تا برای ادامه روند مطلوب خود به پیروزی برابر لخویا فکر کند. اما باید حساس‌ترین دیدار این مرحله لیگ قهرمانان آسیا را در بازی دیگر این گروه جست‌وجو کرد. جایی که دو تیم مدعی الاتحاد و العین که سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارند در عربستان رو در روی هم به میدان خواهند رفت. الاتحاد در روز نخست برابر تراکتورسازی شکست خورد، اما العین موفق شد در خانه تیم قطری لخویا را دو بر یک شکست دهد.
در گروه چهار، السد که در سال 2011 به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یافته در خانه الاهلی امارات به میدان خواهد رفت. از طرف دیگر سپاهان که در دو دیدار قبلی خودش برابر الهلال در سال 2012 موفق شد چهار امتیاز را کسب کند، در اصفهان میزبان تیم عربستانی است. سپاهان امیدوار است بتواند مانند گذشته برابر الهلال قدرت‌نمایی کند تا شکست برابر السد را به فراموشی بسپارد.
** برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:
- سه شنبه بیستم اسفند
* الریان – استقلال
* فولاد – الفتح
- چهارشنبه بیست و یکم اسفند
* لخویا - تراکتورسازی
* سپاهان – الهلال

دیدگاه‌ها