کد خبر : 1059640 | 23 اسفند 1392 ساعت 14:25 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌ دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی مازندران مشخص شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی یک هفته‌ای مازندران از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم.
به نقل از فارس، حدود هزار هوادار مازندرانی که طرفدار پرسپولیس بودند امروز از ساعت 12 مقابل هتل قرمزپوشان جمع شدند و اتوبوس پرسپولیسی‌ها را از هتل تا محل بازی پرسپولیس و نساجی همراهی کردند. همین موضوع باعث شده بود تا ترافیک سنگینی در اتوبان‌های منتهی به ورزشگاهی که قرمزپوشان نساجی بازی داشتند به وجود بیاید.
*قبل از بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی مازندران دیداری تدارکاتی بین نونهالان پرسپولیس قائمشهر و نساجی انجام شد که این دیدار با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت.
*محمد نوری که به دلیل برخی مشکلات شخصی در بازی امروز حضور ندارد. این بازیکن زودتر از سایرین به تهران برای پیگیری برخی از مشکلات شخصی‌اش بازگشته است.
*ترکیب پرسپولیس نیز برای بازی مقابل نساجی مشخص شد. نیلسون، پولادی، نورمحمدی، بنگر، ماهینی، کفشگری، دهنوی، عالیشاه، عباس‌زاده، حقیقی و خلعتبری؛ یازده بازیکن پرسپولیس برای بازی امروز هستند.
*بنر بزرگی از عباس‌زاده در ورزشگاه نصب شده که مازندرانی‌ها او را پدیده لیگ برتر معرفی کرده‌اند.
*مسئولان تیم نساجی مازندران قبل از شروع بازی حلقه‌گلی را به علی دایی بابت زحماتش در فوتبال ایران هدیه دادند.
*تا 20 دقیقه مانده به شروع بازی حدود 8هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.
*قبل از شروع بازی از دو قهرمان شطرنج‌باز مازندران که در مسابقات جهانی نیز مقام‌هایی را کسب کرده‌اند با نام‌های ابراهیمی و اسدی تقدیر شد. علی دایی هدایای این قهرمانان را به آنها هدیه داد.
*این بازی به طور مستقیم از شبکه خبررسانی مازندران روی آنتن خواهد رفت.
*در ورزشگاه وطنی در حال حاضر بارش شدید باران در حال باریدن اشت.

دیدگاه‌ها