کد خبر : 1059676 | 23 اسفند 1392 ساعت 20:51 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

سراج: نبود 6بازیکن اصلی دلیل شکست ما بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از شکست خانگی برابر پدیده شاندیز مشهد گفت: در این بازی شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و این موضوع باعث شکست ما شد.

سراج: نبود 6بازیکن اصلی دلیل شکست ما بود
 بهنام سراج افزود: با دست کاملا خالی به مصاف تیم پدیده شاندیز مشهد رفتیم و می دانستیم کار خیلی سختی در این دیدار خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: شش بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف به همراه نداشتیم و بدون آنها کار ما سخت تر شد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: به رغم وجود مشکلات یادشده موقعیت های خوبی روی دروازه حریف مشهدی ایجاد کردیم اما در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم.
سراج اضافه کرد: تیم پدیده یک فرصت نصف و نیمه داشت و به گل رسید اما تیم ما هر راهی برای رسیدن به گل را امتحان کرد ولی موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.
وی اظهار داشت: از هیچ کوششی برای موفقیت تیم در این چند روز دریغ نکردم اما مشکلات تیم خیلی زیاد بود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: 20 تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند ولی فقط دو تیم موفق به صعود می شوند.
وی گفت: مشکل اصلی تیم صنعت نفت آبادان در این فصل، نداشتن مهاجم تمام کننده و گلزن بود و در هر دیدار موقعیت ها را به راحتی از دست می دادیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز (جمعه) در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران مقابل میهمانش پدیده شاندیز مشهد با یک گل شکست خورد.

دیدگاه‌ها