کد خبر : 1059853 | 25 اسفند 1392 ساعت 10:34 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: حرف مدیران الهلال به ما بَرخورد

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: حرف مدیران باشگاه الهلال عربستان به ما برخورد هرچند آنها با حضور در ایران از ما عذرخواهی کردند و می‌گفتند علیه ایران صحبتی بیان نکردیم.

تابش: حرف مدیران الهلال به ما بَرخورد
مسعود تابش در مورد وضعیت سپاهان گفت: بازیکنان ما کاملا آماده هستند و امیدواریم در دیدار مقابل الاهلی امارات بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم و به وضعیت خوبی در جدول دست پیدا کنیم.
به گزارش فارس، وی در مورد پیروزی سپاهان مقابل الهلال عربستان در دیدار دوم لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی بسیار سختی با الهلال داشتیم. شرایط آب و هوایی که در روز مسابقه وجود داشت طی 30 سال گذشته در اصفهان بی‌سابقه بود. باران از شب گذشته این بازی به طور مداوم می‌بارید و ما 4 بار آب زمین را جمع کردیم و بیش از 3 بار خط‌کشی زمین را انجام دادیم. میزبانی ما از نظر فنی برای سپاهان تضعیف شد اما خدا را شکر بازیکنان غیرت به خرج دادند و با تلاشی که از خود ارائه دادند توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت‌های مسئولان الهلال عربستان باعث نشد بازیکنان این تیم انگیزه بیشتری در این مسابقه پیدا کنند، عنوان کرد: حرف آن مسئول باشگاه الهلال عربستان به ما بر خورد. البته خود آقایان می‌گفتند ما علیه ایران حرفی نزدیم و عذرخواهی می‌کردند. الهلال تنها 5 دقیقه در فرودگاه ایران معطل ماند و به سرعت از گیت ترخیص شدند. ما بر اساس فرهنگ ایرانی و قوانین فیفا و AFC بهترین میزبانی را از حریف خود داشتیم حتی مسئولان الهلال از ما تشکر کردند.
وی با اشاره به اینکه سپاهان کار سختی مقابل الاهلی امارات در پیش دارد، عنوان کرد: کادر فنی فیلم‌های بازی الاهلی امارات را به خوبی آنالیز کرده و در جلسه فنی نقاط قوت و ضعف حریف برای بازیکنان بیان می‌شود. به کسب 3 امتیاز این بازی امیدوار هستیم اما باید در این دیدار تلاش زیادی انجام دهیم چرا که کار سختی داریم.
تابش در پاسخ به این سؤال که هواداران سپاهان با توجه به بارش باران برای رسیدن به ورزشگاه فولادشهر که در 20 کیلومتری اصفهان قرار دارد سختی زیادی را تحمل کردند و اینکه آیا امیدی به اتمام ساخت ورزشگاه نقش جهان برای راحتی هواداران است، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم ورزشگاه نقش جهان به این زودی‌ها آماده شود. نقش جهان به تاریخ پیوسته و ما دیگر حرص آن را نمی‌خوریم.
سپاهان در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف الاهلی امارات می‌رود.

دیدگاه‌ها