کد خبر : 1060162 | 28 اسفند 1392 ساعت 14:00 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسی: اسپانیا به لطف روبن قهرمان جهان شد

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت که ماتادورها تنها قهرمانی خود در جام جهانی را مدیون بال تیم ملی هلند هستند.

 مسی: اسپانیا به لطف روبن قهرمان جهان شد
به عقیده لیونل مسی اگر لطف آرین روبن در فینال جام جهانی 2010 نبود، تیم ملی فوتبال اسپانیا نمی‌توانست تیم ملی هلند را در بازی فینال شکست دهد و جشن قهرمانی را در آفریقای جنوبی برپا کند.
تیم ملی اسپانیا در جام جهانی گذشته در شرایطی با تک گل آندرس اینیستا موفق شد هلند را در بازی پایانی شکست دهد که در آن بازی آرین روبن یک فرصت مسلم گلزنی را در موقعیت تک به تک با ایکر کاسیاس به هدر داد.
مسی با بیان اینکه تیم ملی آرژانتین هم برای فتح جام جهانی 2014 نیاز به کمی شانس دارد، گفت: برای قهرمانی در جام جهانی باید از فاکتور شانس هم بهره‌مند باشید، درست مانند اسپانیا در آفریقای جنوبی. اسپانیا در جام جهانی 2010 بهترین تیم جام بود اما اسپانیایی‌ها خوش شانس بودند که روبن 2 موقعیت مسلم گلزنی را در آن بازی از دست داد.
مسی در ادامه ادعا کرد که 2 هم‌تیمی او در بارسلونا، ژاوی هرناندس و آندرس اینستا ابراز امیدواری کرده‌اند او امسال به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جام شود.
وی افزود: ژاوی و اینستا دوستان من هستند و چندی پیش به من گفتند که آنها می‌خواهند من قهرمان جام جهانی شوم. اگر این اتفاق رخ دهد، در آرژانتین همه دیوانه‌وار خوشحال خواهند شد.
مهاجم آرژانتینی بارسلونا در خاتمه تصریح کرد: واقعاً امیدوارم که آلخاندرو سابیا، پس از هدایت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی باز هم به فعالیت خود ادامه دهد.
تیم ملی آرژانتین در گروه F جام جهانی 2014 با تیم‌های ملی ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

دیدگاه‌ها