کد خبر : 1061149 | 15 فروردين 1393 ساعت 12:40 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

نوری:آمار نشان‌دهنده عملکرد خوب فولاد است

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: صعودمان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است.

نوری:آمار نشان‌دهنده عملکرد خوب فولاد است
مهدی نوری در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: بنیادکار آن تیم قدرتمند سال‌های قبل نبود. ما می‌توانستیم آنها را در زمین خودشان هم شکست دهیم اما دیدید که در وقت‌های اضافه گل خوردیم تا بازی با تساوی به پایان برسد. خوشبختانه در دیدار برگشت موفق شدیم ‌آنها را شکست دهیم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.
به نقل از فارس، نوری در مورد عملکرد خوب خط دفاعی فولاد خوزستان و دریافت تنها یک گل در جریان مسابقه در نیم فصل دوم عنوان کرد: آمار همه چیز را نشان می‌دهد. وقتی این ‌آمار خوب در تیم ما وجود دارد تنها نشان‌دهنده عملکرد خوب خط دفاع و گلر نیست. هافبک‌ها و مهاجمان نیز آنقدر خوب عمل کردند که تیم به این ثبات عمل رسیده است. امیدوارم این عملکرد را در دو بازی آینده ادامه دهیم تا به امید خدا قهرمان شویم.
وی افزود: فکر می‌کنم صعود ما در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله دوم قطعی است. بازی با الجیش در اهواز برگزار می‌شود و الفتح عربستان نیز تیمی نیست که بتواند ما را متوقف کند. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما کار سختی برای صعود نداریم.
نوری با تأکید بر اینکه کار دشواری مقابل استقلال در پیش دارند، عنوان کرد: استقلال همه چیز را از دست داده و برای کسب پیروزی به میدان می‌آید. آنها همیشه تیم خوبی هستند. ما در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم و اگر پیروز شویم کارمان برای قهرمانی آسان می‌شود. همه تلاشمان را در دو مسابقه آینده انجام می‌دهیم تا به مقام قهرمانی برسیم.
وی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهد تیمش به قهرمانی می‌رسد، تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست در 2 سالی که در فولاد خوزستان هستم می‌بینم که چقدر تلاش می‌شود تا تیم به موفقیت برسد. در راستای رسیدن به هدفمان به حمایت هواداران امیدواریم. انشاء‌الله با پیروزی مقابل استقلال و گسترش فولاد جام را به اهواز می‌آوریم و هواداران را خوشحال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها