کد خبر : 1061285 | 16 فروردين 1393 ساعت 21:42 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی:

استقلال می‌تواند با شکست فولاد قهرمان شود

رضا رجبی پیشکسوت فوتبال گفت: اگر استقلالی‌ها بتوانند در بازی مقابل فولاد این تیم را شکست دهند، می‌توانند قهرمان هم بشوند.

استقلال می‌تواند با شکست فولاد قهرمان شود
 رضا رجبی اظهار داشت: خوب مدتی بود به دلیل نتایج نه‌چندان خوب روحیه‌ خوبی نداشتند، اما این برد تیم استقلال در برابر الجزیره امارات کمک شد تا تیم روحیه دوباره خود را بدست آورد و با انگیزه و امید بیشتری هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر حاضر شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی اضافه کرد: انسان موجودی است که عوامل بیرونی در نحوه عملکردش بسیار اثر دارد و این تزریق روحیه می‌تواند نتایج خوبی برای استقلال به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: اگر در برابر الجزیره شکست حاصل می‌شد کار برای استقلال چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ برتر سخت می‌شد، اما امیدوارم با این پیروزی استقلال به روند پیروزی و موفقیت ادامه دهد.
وی در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: به اعتقاد من بازی استقلال در برابر فولاد باید انتهاری ترین بازی استقلال در سال‌های گذشته باشد و فقط پیروزی به درد استقلال می‌خورد و در صورت تساوی نتیجه به سود رقیب دیرینه آبی‌پوشان یعنی پرسپولیس خواهد بود، فقط و فقط باید به پیروزی فکر کنند و اگر در این بازی پیروز شوند به اعتقاد بنده می‌توانند فاتح لیگ سیزدهم شوند و قهرمانی را بدست آورند.
 وی در خصوص نقش مدیریت و کادر فنی در شرایط استقلال گفت: نباید از زحمات مدیریت باشگاه (فتح‌الله‌زاده) و مدیریت فنی(قلعه نویی) چشم پوشی کنیم من از نزدیک شاهد زحمات این عزیزان بودم و علی‌رغم این حواشی و وضعیت نامناسب مالی که حاکم بود خیلی کار بزرگی را انجام داده و تیم را در رتبه خوبی از جدول لیگ برتر نگه داشته‌اند.
انشاء‌الله سال خوبی برای ورزش کشور باشد و اصول رو فدای شخصیت‌ها نکنیم و در تصمیمات اصول را رعایت کنیم تا ورزش کشور پیشرفت کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم برای دانستن جامعه ورزشی پویا و فعال باید یک دست پیشکسوتان در کار باشد و یک دست جوانان در کار باشد و اگر هر کدام از آن‌ها نباشند نمی‌توانیم موفق باشیم.
من از این طریق سال جدید را به اصحاب رسانه و خبرنگاران و تمام ملت ایران تبریک عرض می‌کنم امیدوارم سال خوبی برای هم‌وطنانم باشد و بر سر سفره همه مردم آرامش وجود داشته باشد و وضع مادی خوبی هم داشته باشند.

دیدگاه‌ها