کد خبر : 1093995 | 10 اردیبهشت 1393 ساعت 15:17 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: برای انتخاب سرمربی عجله‌ای نداریم

قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: برای انتخاب سرمربی عجله‌ای نداریم.

تابش: برای انتخاب سرمربی عجله‌ای نداریم
مسعود تابش در خصوص شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با اسکوچیچ سرمربی سال گذشته ملوان بندرانزلی گفت: ما با اسکوچیچ هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ایم و در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌هایمان هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم چرا که تا الآن تصمیم‌گیری در این‌باره انجام نشده است.
به  نقل از فارس، وی در مورد کرانچار هم گفت: او هم یکی از گزینه‌های ماست و در حال حاضر عملکرد ایشان را هم بررسی می‌کنیم اما هنوز چیزی مشخص نیست و تصمیم قطعی‌ در اینباره گرفته نشده است.
وی ادامه داد: در بین گزینه‌های سرمربیگری سپاهان هم مربی ایرانی وجود دارد و هم مربی خارجی اما از آنجایی که عجله‌ای نداریم مشغول بررسی کارنامه تمام گزینه‌هایمان هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.
قائم‌مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد نویدکیا سرمربی سپاهان شود اظهار داشت: نویدکیا سرمربی ما نمی‌شود او قرار است به آلمان برود تا پای مصدومش را عمل کند شاید او بخواهد بازی کند.
وی افزود:‌ او از ناحیه همسترینگ مشکل دارد و خوشبختانه مشکلی که قبلاً داشت را دیگر ندارد. ما امیداوریم او اگر پایش را عمل کرد بتواند دو سه سال دیگر بازی کند. البته زمان رفتنمان به آلمان مشخص نیست؛ اما به احتمال فراوان این کار را می‌کند.

دیدگاه‌ها