کد خبر : 1104674 | 17 اردیبهشت 1393 ساعت 12:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: کرانچار هم یکی از گزینه‌های ماست

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت:‌ برای سپاهان مربی‌ای می خواهیم که از نظر اخلاقی و رفتاری شرایط خوبی داشته باشد.

تابش: کرانچار هم یکی از گزینه‌های ماست
مسعود تابش در خصوص بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فعلا چیزی مشخص نیست و هر زمان که تکلیف سرمربی سپاهان مشخص شود آن را اعلام خواهیم کرد اما من از بعضی از رسانه‌ها تعجب می‌کنم که از قول من نوشته‌اند هشت روز دیگر سرمربی سپاهان مشخص می‌شود در حالی که من هیچ گاه چنین صحبتی انجام نداده‌ام.
به نقل از فارس، وی ادامه داد:‌ما در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های موجود هستیم و تلاش می کنیم مربی خوب و کارآمدی را در تیم‌مان داشته باشیم. کرانچار هم مربی خوبی است و نقاط مثبت زیادی دارد و ایشان هم یکی از گزینه‌های ماست اما از هیچ گزینه دیگری نام نمی‌برم تا به صورت قطعی سرمربی اعلام شود.
قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی باید وجود داشته باشد تا سرمربی سال آینده سپاهان انتخاب شود، افزود: کارنامه مربی قطعا برای ما ملاک است. ما مربی به روزی می‌خواهیم که شرایط اخلاقی و رفتاری خوبی هم داشته باشد! ما تیم بزرگی هستیم و انتظار داریم مربی بزرگی هم در تیم ما فعالیت کند. همچنین از نظر فنی انتظار داریم با پتانسیلی که در سپاهان وجود دارد قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست بیاوریم. البته شرایط فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما با ساختاری که ما داریم باید برای قهرمانی تیم ببندیم هر چند که نباید از کارهای بزرگ تیم ما هم چشم‌پوشی کرد به طوری که امسال به بازیکنان جوان زیادی میدان دادیم به طوری که 13 بازیکن ما زیر 23 سال بودند.
وی در پایان گفت: تا زمان انتخاب سرمربی هم به سراغ جذب بازیکن نمی‌رویم چرا که نمی‌‌خواهیم اتفاقات سال گذشته رخ دهد. مجتبی جباری و آرش افشین بازیکنان بزرگی بودند اما با سرمربی تیم به مشکل خوردند و ما این بار تا سرمربی‌مان مشخص نشود بازیکنی جذب نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها