کد خبر : 1105894 | 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعضی‌ها با جادوگری به دنبال تیم هستند

رضا رجبی: افشارزاده مدیر توانمندی است

پس از انتخاب هیئت مدیره استقلال بعضی از پیشکسوتان این تیم در مورد این انتخاب نظراتی دارند.

رضا رجبی: افشارزاده مدیر توانمندی است
رضا رجبی یکی از پیشکسوتان این تیم در مورد این انتخابات می‌گوید: حرف قلبی من این است حالا که برند هیئت مدیره استقلال را به نوعی فروختند و کسانی امدند که درامدزایی کنند بهتر است پیش کسوتان در کمیته فنی باشند نه در هیئت مدیره چرا که جای پیش کسوت در هیئت مدیره نیست بلکه در بخش فنی باشگاه است. آقای افشارزاده هم از مدیران توانمندی هستند که در سطح کلان مدیریت کرده اند و باید همگی از ایشان حمایت کنند تا ایشان به هدفش که موفقیت استقلال است برسد.
رجبی در ادامه در مورد قلعه نوعی و همکاری او با استقلال می گوید: به نظر من امیر با این شرایط سخت ایثار می کند او همیشه دغدغه مردم را داشته است و الان هم هدفش شادی مردم است.
بازیکن سابق استقلال در پایان در مورد بحث جادوگری در فوتبال حرفهای جالبی می زند: رجبی در همین پیرامون می گوید برای من جالب است که بعضی از این مربیان از کجا حمایت می شوند که نه رزومه خوب و موفقی دارند و نه نتایج خوبی گرفتند اما هرساله از تیمهای مختلف پیشنهاد دارند متاسفانه با یک سری بحثهای پوچ و بی اساس مثل جادوگری می خواهند در این فوتبال حضور داشته باشند و متاسفم برای مدیرانی که به این مسائل غیرخدایی توجه می کنند و به این مسائل تن می دهند. به نظر من مدیران نباید به راحتی هر کسی را بالای سر فرهنگ منطقه خودشان قرار دهند و به نوعی با این کار یک مسئله منفی و بد را رواج دهند.

دیدگاه‌ها