کد خبر : 1106307 | 02 خرداد 1393 ساعت 13:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

افشین: انتخاب اولم فولاد خوزستان است

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتخاب اول من برای سال آینده فولاد خوزستان و پیشنهادات دیگر را هم بررسی می‌کنم.

افشین: انتخاب اولم فولاد خوزستان است
 آرش افشین در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: متاسفانه هنوز پایم خوب نشده و امشب به تهران می‌آیم تا پایم را دکتر نوروزی معاینه کند.
به گزارش فارس، وی افزود: متاسفانه مصدومیت من بد تشخیص داده شد و پایم را زودتر از موعد مقرر از گچ باز کردم. به همین خاطر دوران نقاهت من کمی طول کشید.
مهاجم فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا برای فصل آینده با فولاد خوزستان صحبت کرده است، اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی انجام نشده اما انتخاب اول من برای سال آینده فولاد خوزستان است.
وی در مورد وضعیت حسین فرکی و اینکه بازیکنان این تیم دوست دارند فرکی در خوزستان بماند، یادآور شد: تمامی بازیکنان دوست دارند فرکی در فولاد خوزستان بماند. بچه‌ها دو سال است در کنار او کار می‌کنند و کاملا با یکدیگر اخت شده‌اند. امیدوارم حسین فرکی بعد از استراحت تصمیم به ماندن بگیرد و سال آینده نیز در فولاد خوزستان بماند. از صمیم قلب دوست دارم فرکی در فولاد بماند و از این اتفاق خوشحال می‌شوم.
افشین در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود باشگاه استقلال برای فصل آینده با او مذاکره است،‌عنوان کرد:‌هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده است. چند پیشنهاد دارم و هر وقت این موضوع قطعی شد، آنها را اعلام می‌کنم.
وی در مورد اینکه به جز استقلال از کدام تیم‌ها پیشنهاد دارد، عنوان کرد: اگر اجازه بدهید چیزی نگویم منتظر هستم پایم خوب شود تا بهترین تصمیم را بگیرم.
افشین در پاسخ به این سؤال که می‌گوید گزینه اصلی او فولاد خوزستان است و آیا سایر پیشنهادات را بررسی می‌کند عنوان کرد: صد در صد پیشنهادات را برسی می‌کنم اما تا وضعیت پایم بهبود نیابد نمی‌توانم چیزی بگویم.

دیدگاه‌ها