کد خبر : 1149700 | 31 خرداد 1393 ساعت 23:32 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پولادی: داور تمام زحمت‌مان را هدر داد

مدافع تیم ملی گفت: متأسفانه زحمات ما به هدر رفت اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که مردم از این بازی لذت بردند.

پولادی: داور تمام زحمت‌مان را هدر داد
  مهرداد پولادی گفت: بازی خوبی بود و با اینکه همه فکر می‌کردند از قبل بازنده هستیم اما این اتفاق نیفتاد. ما به تیمی که داریم افتخار می‌کنیم و خوشحالم که دیگر کسی ما را دست کم نمی‌گیرد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: داور می‌توانست پنالتی ما را بگیرد و ما از این موضوع متأثر شدیم. او تمام صحنه‌های 50- 50 را به سود آرژانتینی‌ها سوت زد و در مجموع به نفع تیم حریف قضاوت می‌کرد.
پولادی در مورد مهار مسی گفت: نمی‌شد او را انفرادی گرفت و ما با توجه به فضاسازی‌هایی که انجام دادیم او را مهار کردیم. کی‌روش پوئن مثبت ما بود و او نشان داد که مربی‌ای است که خیلی از تیم‌ها آرزو دارند او روی نیمکت‌شان بنشیند. کی‌روش در این مسابقه خیلی به ما کمک کرد و اگر هر مربی غیر از او بود شاید نمی‌توانستیم اینگونه بازی کنیم. کی‌روش در بین دو نیمه ما را به این باور رساند که می‌توان حریف را هم شکست دهیم اما امشب دروازه‌بان آرژانتین ستاره بازی بود.
وی در مورد بازی با بوسنی یادآور شد: بوسنی تیم خیلی خوبی است اما آخرین شانس ما نیز محسوب می‌شود و باید آنها را شکست دهیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و حمایت‌هایشان این امر در برزیل محقق شود.
پولادی در پایان در مورد ناداوری در این مسابقه گفت: متأسفانه زحمات ما به هدر رفت اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که مردم از این بازی لذت بردند.

دیدگاه‌ها