کد خبر : 1152843 | 23 تیر 1393 ساعت 01:45 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: نسل طلایی برزیل به پایان رسیده

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نسل طلایی برزیل به پایان رسیده است و این تیم دیگر بازیکنان خلاق و ماهری که نتیجه بازی را عوض کنند، ندارد.

فریادشیران: نسل طلایی برزیل به پایان رسیده
ناصر فریادشیران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص تیم برزیل گفت: برزیل چند سالی است که شرایط همیشگی خودش را ندارد از جام قبلی احساس خطر می‌کردند که در این تورنمنت ضعیف ظاهر شوند و این موضوع به این دلیل است که برزیل بازیکنان خلاق و تکنیکی کمی دارد که از نبوغ فنی خود استفاده کنند و باعث موفقیت تیم‌شان شوند.
کارشناس فوتبال کشورمان افزود: برزیل همیشه به عنوان تیمی فیزیکی و تکنیکی بود اما در حال حاضر این طور نیست. تیم‌هایی همچون هلند و آلمان به ترکیب ستاره‌هایشان چشم ندوخته‌اند و یک تیم هستند به طوری که 11 نفر این تیم‌ها ستاره‌های بزرگی هستند.
وی ادامه داد: در گذشته بازیکنان برزیل باهوش و خلاق بودند اما دیگر این تیم چنین ستاره‌هایی ندارد تمام امید برزیلی‌ها در این جام به نیمار بود پس از مصدومیتش امید آنها بر باد رفت برزیل باید تلاش کند تا فاصله‌اش با تیم‌های دیگر را کم کند.
فریادشیران در خصوص تیم ملی آلمان تصریح کرد: تا چند سال پیش همه آلمان را به عنوان تیمی ماشینی و خشک می‌شناختند اما در حال حاضر بسیارجذاب و دیدنی بازی می‌کند.
بازیکنان آلمانی مدگرایی و آرایش موهایشان نبودند و تمام تمرکزشان را بر روی فوتبالشان معطوف کردند و همین امر عامل مهمی در موفقیت آنان شد.

دیدگاه‌ها