کد خبر : 1153864 | 31 تیر 1393 ساعت 10:53 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: قرار نبود نویدکیا از سپاهان جدا شود

قائم مقام باشگاه سپاهان تاکید کرد که محرم نویدکیا از همان اول هم قرار بود در سپاهان بماند و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد نداشت.

 تابش: قرار نبود نویدکیا از سپاهان جدا شود
مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم در مورد ثبت قرارداد نویدکیا و اینکه گفته می‌شد او از مسئولان باشگاه سپاهان ناراحت بود اظهار داشت: محرم در این زمینه صحبت خاصی با ما انجام نداد و من نمی‌دانم دلیل ناراحتی این بازیکن چه بود. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد و محرم هم به طور شفاف در این زمینه مصاحبه‌ای انجام نداد. محرم نماد یک سپاهانی اصیل و متعصب است و از اول هم قرار نبود که از تیم ما جدا شود.
وی در مورد اظهارنظرهای مختلفی که در خصوص مبلغ قرارداد محمدرضا خلعتبری مطرح شده تاکید کرد: اینکه می‌گویند باشگاه سپاهان پول هنگفتی به خلعتبری داده صحت ندارد. همه چیز در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان سپاهان اصولی پیش رفته و این باشگاه به خلعتبری بابت فصل بعد یک میلیارد و 200 میلیون پول داده است. خلعتبری هم با باشگاه سپاهان کنار آمد و بحث طلب عجمان را خودش حل کرد.
تابش در مورد اینکه برخی می‌گویند سپاهان بیشتر از سقف بودجه هزینه کرده است گفت: این موضوع صحت ندارد و بالاتر از سقف هزینه نکردیم. امسال 10 بازیکن از تیم‌های پایه در کنار بزرگسالان خواهند بود و از آنها در آینده بیشتر خواهید شنید.

دیدگاه‌ها