کد خبر : 1169610 | 08 شهریور 1393 ساعت 13:29 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

افشین ناظمی سرمربی سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: برخلاف اظهار نظر و حواشی فراوانی که ایجاد شده ما به دنبال کمک به داماش بودم و دنبال خرید داماش نبودیم.

افشین ناظمی سرمربی سپیدرود رشت
محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، خبر از امضای قطعی قرارداد این باشگاه با افشین ناظمی داد.

وی گفت : ناظمی با توجه به جایگاهی که در فوتبال ایران داشتند برای حضور در لیگ دسته دوم کمی مردد بودند، اما نام بزرگ سپیدرود از یک سو و اعتماد به اهداف بلند مدت هیئت مدیره باشگاه از سوی دیگر موجب شد تا ایشان که در واقع سرمایه فوتبال گیلان می باشند سرمربیگری سپیدرود را بپذیرند.

دو روز بعد از سقوط تیم و در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم امتیاز تیم لیگ یکی را خریداری کنیم تا بتوانیم دوباره سپیدرود را مطرح کنیم. تلاش بسیار زیادی کردیم و با استانهای مختلف رایزنی های زیادی انجام دادیم ولی موفق نشدیم و همان طور که می دانید تا این لحظه هیچ انتقالی در لیگ یک صورت نگرفته است و بعد از اینکه شرایط را این طور دیدیم تصمیم گرفتیم هر جوری هست امتیاز لیگ دویی خریداری کنیم که سرانجام بعد از مذاکرات متعدد با شهرهای محتلف امتیاز تیم شهرداری لنگرود را خریداری نمودیم.

برخلاف اظهار نظر و حواشی فراوانی که ایجاد شده ما به دنبال کمک به داماش بودم و دنبال خرید داماش نبودیم. از نظر ما داماش هم طرفداران خاص خود را دارد و ما واقعا برای انها احترام خاصی قائلیم.متاسفانه بعضی دوستان در این وسط از آب گل آلود دنبال ماهی گرفتن بودند. رشت پتانسیل داشتن دو تیم در سطح اول فوتبال رشت را دارد و امیدواریم داماش هم هر چه زودتر مشکلاتش حل شود و به جایگاه اصلی اش باز گردد.

پورمحسن یادآور شد: در فصل جاری حدود 40 درصد از اسکلت فصل قبل تیم را حفظ کرده ایم و سایر بازیکنان را بازیگنان فصول قبل سپیدرود و چند بازیکن از سایر تیمها به سپیدرود آمده اند. مصطفی حاجتی، بهنام افشه، رضا الماس خاله، فرشاد اسماعیل نژاد، عماد میرجوان، سید محمد حسینی (گلر سابق نساجی)، محمد مصلح و ... جذب سپیدرود شده اند.

دیدگاه‌ها