کد خبر : 1169840 | 09 شهریور 1393 ساعت 13:05 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌آهن سهمیه آسیایی را کسب می کند!

کوهنورد: جهانبازی مرا تهدید کرد

تیم راه‌آهن شب خوبی را مقابل پدیده سپری نکرد، آنها که در هفته گذشته ملوان را برده بودند به امید یک پیروزی دیگر به مشهد رفته بودند. اما این اتفاق رخ نداد و آنها در جریان بازی سه گل دریافت کردند.

کوهنورد: جهانبازی مرا تهدید کرد
سیامک کوهنورد بازیکن راه‌آهن در مورد این دیدار به "ورزش سه" می‌گوید: بازی دیروز، روز بد ما و روز خوب بازیکنان پدیده بود. همه چیز دست به دست هم داد تا آنها ما را شکست دهند وهنگامی که بازی یک ـ صفر شده بود تلاش کردیم که بازی را به تساوی بکشانیم اما روی اشتباهات خودمان 2 گل دیگر نیز دریافت کردیم. در اینکه پدیده تیم خوبی است شکی نیست ولی ما هم از لحاظ مهره و شرایط تیمی آنقدر با آنها اختلاف نداریم که بخواهیم سه گل دریافت کنیم. باز هم می گویم در این دیدار فقط روز خوبمان نبود. مطمئن باشید راه‌آهن بهتر از این می شود.

او در ادامه درباره خطاهای مکرری که در بازی با پدیده انجام داد گفت: نیمه دوم بازیکن خارجی پدیده خطاهای زیادی انجام می داد حتی در یک صحنه به صورت بهادر عبدی سیلی زد. داور مسابقه هم انگار این خطاها را نمی دید. من هم مدام منتظر بودم که در یک صحنه سر توپ درگیری داشته باشیم و من او را مصدوم کنم چون اصلا طاقت ندارم که ببینم یک بازیکن غیرایرانی مدام بازیکنان ما را بی مورد بزند. اما خدا را شکر که عصبانیتم فروکش کرد و این اتفاق رخ نداد. درست است که در فوتبال جنگ بین دو بازیکن رخ می دهد اما بازیکن آنها ناجوانمردانه جنگید.

کوهنورد در خصوص عملکرد داوری ادامه داد: جهانبازی با تیم میزبان مدارا کرد. هر خطای کوچک ما را سوت می زد اما از خطاهای شدیدتر بازیکنان پدیده چشم پوشی می کرد. در یک صحنه داور به من هشدار داد اگر بخواهی اینگونه خطا کنی به تو کارت زرد می دهم، من هم به او گفتم اشکالی ندارد.

بازیکن راه‌آهن در پایان در پاسخ به این سوال که او 2 سال متوالی در تیم هایی حضور داشته که سقوط کرده اند نمی ترسد راه‌آهن هم سقوط کند پاسخ می دهد: من کاری به عملکردم در تیم نفت آبادان ندارم این تیم کلا سابقه افتادن دارد انگار مسئولان به نوعی دوست دارند نفت آبادان در لیگ یک بازی کند، فجرسپاسی هم که داستانش جداست. اگر هیات مدیره این باشگاه به سرعت سرمربی را تغییر نمی داد شاید الان سرنوشت فجر طور دیگری رقم می خورد. من نه تنها به سقوط راه‌آهن فکر نمی کنم بلکه فکر می کنم ما امسال سهمیه آسیایی را نیز می گیریم!

دیدگاه‌ها