کد خبر : 1170209 | 11 شهریور 1393 ساعت 11:13 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیکای: تراکتوری ها باید مثل لیورپول باشد

دیتمار بیکای مدافع آلبانیای تبریزی‌ها، تراکتور ، سپاهان و استقلال را مدعی قهرمانی دانسته و از برتری تیم اش در دیدار جمعه می گوید.

بیکای: تراکتوری ها باید مثل لیورپول باشد
بیکای در گفت‌و‌گو با خبرنگار "ورزش سه" در تبریز گفت : تراکتور شانس قهرمانی زیادی دارد و برای رسیدن به قهرمانی 22 بازیکن خوب و همسطح دارد و داشتن بازیکنانی که با یکدیگر زیاد اختلاف ندارند خیلی مهم است و رسول خطیبی مربی این تیم توانسته این موارد مهم را رعایت کند و در این فصل نیز من تراکتور ، استقلال و سپاهان را مدعی قهرمانی می دانم و این سه تیم برای قهرمانی در لیگ خواهند جنگید .

بیکای در مورد دیدار این هفته تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت : من می دانم که پرسپولیس تیم بزرگی است و این هفته توانسته 2 بر صفر برنده شود و این یک بازی بزرگ خواهد بود چون که استادیوم آزادی را هواداران دو تیم پر خواهند کرد و پر بودن استادیوم بازی را جذاب و خاص خواهد کرد و اعتقاد دارم که تراکتور تیمی به مراتب بزرگتر از پرسپولیس است چون تراکتور در آزادی هواداران زیادی خواهد داشت ولی پرسپولیس در تبریز یک هوادار هم در استادیوم نداشته است و انشاا... با کمک هواداران 3 امتیاز را به تبریز خواهیم آورد .

بیکای در مورد هواداران تراکتور ادامه داد : هواداران تراکتور را بی نظیر در ایران و آسیا دیده ام ولی نمی دانم چرا بعد از برد ها زیاد می شوند و با یک باخت از استادیوم جدا می شوند که نباید اینگونه باشد . مثلا در لیورپول همیشه استادیوم پر است و با یک باخت استادیوم را ترک نمی کنند . تراکتور هواداران بزرگی دارد و باید همیشه استادیوم پر شود ولی فوتبال است و در تمامی بازی ها نمی شود برد آورد و باید آنها همیشه بیایند. چیزی که از هواداران تراکتور فهمیده ام این است که آنها در هر شرایطی نمی خواهند تیم در تبریز امتیاز از دست بدهد و باید در تبریز برد تا آنها خشمگین نشوند .

دیدگاه‌ها