کد خبر : 1172237 | 22 شهریور 1393 ساعت 09:56 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب پناه: مقابل نفت بدشانس بودیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید که استقلال تلاش می کند با کسب 3 امتیاز پیش رو، شکست مقابل نفت تهران را جبران کند.

صاحب پناه: مقابل نفت بدشانس بودیم
به گزارش "ورزش سه"، کامران صاحب پناه، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل نفت تهران در هفته هشتم مسابقات لیگ اظهار داشت: در این بازی، استقلال همیشگی بودیم اما متاسفانه این بار بدشانس بودیم که با وجود برتری 2 نیمه ای مقابل حریف، دو گل اتفاقی دریافت کردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی همچنین در مورد تعداد مصدومان استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: این از شانس بد ماست که در آستانه این بازی مهم، تعدادی مصدوم داریم با این حال، با تلاش کادرپزشکی و تدابیر کادرفنی، امیدواریم تا برای این بازی مشکلی نداشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان در خصوص تغییر و تحولات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس، نیز یادآور شد: حتما صلاحی در کار بوده که چنین تغییراتی در کادرفنی این تیم صورت گرفته است. با این حال، شخصا امیدوارم که پرسپولیس را در اوج ببینیم تا این چنین دربی قشنگ تری را شاهد باشیم. پرسپولیس و استقلال هرچه آماده تر باشند، به نفع فوتبال ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها