کد خبر : 1172375 | 22 شهریور 1393 ساعت 17:22 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: هیچ اختلافی بین خوروش و کرانچار نبود

قائم مقام باشگاه سپاهان هر گونه اختلاف بین کرانچار با خوروش را تکذیب می‌ کند.

تابش: هیچ اختلافی بین خوروش و کرانچار نبود
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کرانچار از سمت خود استعفا داد گمانه زنی ها در مورد اختلاف بین او و سرپرست سپاهان شروع شد با این حال تابش ادعا کرد: هیچگونه اختلافی بین خوروش و کرانچار نبود حداقل من این مساله را ندیدم. در تیم ما همه چیز سر جای خودش هست و تا جایی که من  می‌ دانم کرانچار به خاطر مشکلات شخصی این باشگاه را رها کرد.

او ادامه داد: هرگز مدیران سپاهان مشکلی با کرانچار نداشتند، شما دیدید که ما امروز در مراسم تجلیل از او شرکت کردیم. حتی تمبر او هم چاپ کرده ایم شاید اگر باشگاه دیگری بود از اینکه سرمربی اش تیم را رها کرده ناراحت می‌ شدند. اما ما  همیشه به کسی که برای باشگاه زحمت کشیده احترام می‌ گذاریم.

او در حالی این حرف را می‌ زند که گفته می‌ شود خوروش قصد داشته یک بازیکن کامرونی به کرانچار تحمیل کند، اما سرمربی سابق سپاهان زیر بار این مساله نرفته است. با این حال تابش این مساله را تکذیب کرد: به هیچ عنوان این مساله درست نیست بازیکن کامرونی سر تمرین ما آمد و از نظر فنی رد شد. بحث فنی مربوط به کادرفنی  می‌ شود و هیچ کس هم حق دخالت ندارد.

تابش در پاسخ به این سوال چرا باشگاه تمبر امیر قلعه‌نویی را که دو قهرمانی آورده را چاپ نکرده است هم گفت: از دست ما در رفت وگرنه برای او هم تمبر چاپ  می‌ کردیم. ما به همه مربیان قبلی باشگاه احترام  می‌ گذاریم و خواهید دید با فرکی هم رفتار خوبی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها