کد خبر : 1172738 | 24 شهریور 1393 ساعت 11:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مهرآزما: چه کسی جوابگوی آبروی ما خواهد بود؟

حسین مهرآزما که چندی پیش با تیم آ لومینیوم هرمزگان قرارداد بسته بود اکنون اعلام شده که به دلیل باطل شدن کارت پایان خدمتش نمی تواند در تیم هایی به جز تیم نظامی بازی کند.

مهرآزما: چه کسی جوابگوی آبروی ما خواهد بود؟
مهرآزما در مورد این مشکل به "ورزش سه" گفت: من دوباره به نظام وظیفه رفتم و گفتند کار تو قانونی بوده و دکتر ما تخلف کرده ولی الان اعلام شده که به جز تیم های نظامی در تیم دیگری بازی کنم. پس فرق من با کسانی که واقعا تخلف کرده اند چه می‌ باشد؟ این قضیه اصلا برای من قابل قبول نیست. جالب اینجاست که در یکی از سایت ها جلوی اسم من نوشته در صورتی کارتش باطل شده که واقعا مشکل پزشکی دارد. حالا این ها به کنار اسم من در بعضی از رسانه ها هم نوشته شده فقط مانده است ما را اعدام کنند.

او در این باره ادامه داد: من وکیل می‌ گیرم و قطعا شکایت می‌ کنم می‌ خواهم کار را طبق قانون پی بگیرم و دوباره قضیه را پیگیری کنم. از وقتی همه فهمیدند کارت من جعلی بوده آبروی من رفته است. ما باید برای همه توضیح دهیم که کارت های ما جعلی نیست و تخلف از خود نظام وظیفه بوده است، چرا فقط مسائل مربوط به ما فوتبالیست ها رسانه ای می‌ شود پارسال بعد از ورزشکاران دیگر هم چنین مشکلی نداشتند و اصلا به آن پرداخته نشد. برای من جالب است بدانم گواهینامه من را چرا باطل کردند؟ مگر من با کارت معافیتم گواهینامه گرفتم، دیگر همه می‌ دانند که می‌ توانی با گواهی تحصیلی ات گواهینامه بگیری.

مهرآزما در آخر افزود: به فرض که مشکلمان حل شود ولی اعصابی که در این مدت از ما خرد شده دیگر هیچ وقت درست نمی شود. من نمی خواهم از نظام وظیفه ایراد بگیرم. این مشکل فدراسیون است چرا فوتبالیست ها برای کسی اهمیت ندارند، حالا من به کنار مهرداد پولادی و بختیار رحمانی که اسم ایران را به برزیل بردند کارتشان مشکل دارد. این ها بهترین بازیکنان کشورمان هستند پس تکلیفشان چه می‌ شود؟ به راحتی آب خوردن با زندگی ما بازی کردند ما هر روزی را که تمرین نمی کنیم از فوتبال عقب می‌ افتیم شاید فوتبال من همین جا تمام شود، چه کسی جوابگوست؟

دیدگاه‌ها