کد خبر : 1174262 | 01 مهر 1393 ساعت 11:52 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

مولایی از ادامه مسابقات محروم شد

رئیس فدراسیون جودو گفت: داوران تشخیص دادند که سعید مولایی در طول مبارزه خطا کرده و به همین دلیل او را از ادامه حضور در مسابقات محروم کردند.

مولایی از ادامه مسابقات محروم شد
محمد علی رستگار اظهار داشت: سعید مولایی نماینده وزن 73-کیلوگرم تیم ایران در بازی دوم دو بار با ضربه سر به حریف کره‌ای ضربه زد و به همین دلیل از سوی مسئولین برگزاری از ادامه کار در این دوره از بازی‌ها محروم شد.

به نقل از فارس، وی در ادامه گفت: این قانون فدارسیون داوری است که اگر در حین مبارزه چنین اتفاقی رخ دهد بازیکن حق حضور در ادامه مسابقات را ندارد. به هر حال داوران در طول مبارزه تشخیص دادند که او خطا کرده و دیگر اجازه مبارزه کردن را ندارد.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی هم جواب نداد گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم تا سعید مولایی در ادامه راه به تیم کمک کند اما با توجه به اینکه قوانین داوری به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند مولایی دیگر در ادامه مسابقات نمی‌تواند مبارزه کند.

وی در پایان گفت: جودوکاران ما باید با تیم تاجیکستان مبارزه کنند و پس از آن برای رسیدن به مدال برنز با برنده ازبکستان و قزاقستان مبارزه کنند. البته کار ما به دلیل اینکه یک نفر را نداریم سخت خواهد بود و نماینده وزن 60 کیلوگرم ما نیز باید مقابل نماینده 66 کیلوگرم مبارزه دکند که این کار ما را سخت تر کرده است.

دیدگاه‌ها