کد خبر : 1179384 | 25 مهر 1393 ساعت 16:21 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

از محرومیت پدرم ناراحت هستم

عابدزاده: باید ثابت کنم بازی کردن حقم است

امیر عابدزاده در بازی با پاس همدان در جام حذفی از ابتدا در ترکیب راه آهن قرار گرفت. این دروازه بان جوان تا پایان بازی توانست دروازه را بسته نگه دارد اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کرد.

عابدزاده: باید ثابت کنم بازی کردن حقم است
به گزارش "ورزش سه"، عابدزاده امیدوار است در بازی های آینده هم به میدان رود و بتواند توانایی هایش را در لیگ ایران ثابت کند. در همین خصوص گفت و گویی با عابدزاده انجام دادیم که در ورزش سه می خوانید:

پاس تیم خوبی بود
بازی خیلی خوبی مقابل پاس همدان انجام دادیم و بعد از چند وقت توانستیم یک برد خوب بدست بیاوریم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.اول برای تیمم خوشحالم که توانست پیروز شود و بعد برای خودم خوشحال هستم که در این بازی درون دروازه ایستادم.پاس تیم خیلی خوبی بود و در این بازی هم موقعیت داشتند . به نظر من بین تیم های لیگ یکی پاس قدرتمندتر از تیم های دیگر است و ما هم بازی آسانی جلوی این تیم نداشتیم.

کادرفنی باید در مورد من نظر بدهد
اولین بازی 90دقیقه ای را در لیگ ایران انجام دادم و نسبتا از خودم راضی هستم. تا دقایقی پایانی کلین شیت داشتم اما در آخر بازی یک گل خوردیم. فکر می کنم در این بازی خوب بودم اما کادر فنی هم باید در این مورد نظر بدهند.

امیدوارم باز هم به من اعتماد کنند
من نمی توانم بگویم در بازی های آینده در لیگ فیکس هستم یا نه. کادر فنی باید در این مورد نظر بدهند. من تمام سعی و تلاش خودم را می کنم تا خودم را نشان بدهم. می خواهم ثابت کنم با این آمادگی حقم است بازی کنم و امیدوارم در بازی های آینده کادر فنی باز هم به من اعتماد کنند و من هم جواب اعتمادشان را بدهم.پایان بازی هم کادر فنی به تمام بازیکنان تبریک گفتند. بعد از این بازی از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری دارم و امیدوارم در لیگ هم بازی کنم.

از محرومیت پدرم ناراحت هستم
در حال حاضر پدرم دروازه بانان را تمرین می دهد و در این بازی هم مثل همیشه بود. خودم ناراحت هستم که پدرم محروم شده و نمی تواند روی نیمکت بشیند اما نظر خودش را باید از خودش بپرسید و ما در مورد این مسائل با هم صحبت نمی کنیم.اما خیلی متاسف شدم وقتی فهمیدم یک بازیکن خارجی 3 جلسه محروم شده و عقاب آسیا 4 جلسه.

در لیگ بازی راحت نداریم
تمام بازی های لیگ برتر سخت است و نمی تواند گفت فقط بازی با سپاهان سخت است. وقتی نفت مسجد سلیمان به فولاد 3 گل می زند یعنی تیم ها نزدیک به هم هستند.برای بازی با سپاهان هم خودمان را آماده می کنیم و در لیگ بازی راحتی نداریم.

دیدگاه‌ها