کد خبر : 1182870 | 11 آبان 1393 ساعت 19:15 | 213.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اختصاصی:

4 بازیکن جدید در حوزه نظام وظیفه

امروز 4 بازیکن که ابهاماتی در کارت معافیت شان بود در حوزه نظام وظیفه حضور پیدا کردند تا تکلیف شان روشن شود.

4 بازیکن جدید در حوزه نظام وظیفه
به گزارش "ورزش سه"، مهدی کریمیان، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی و محمد مختاری برای حضور در کمیسیون پزشکی امروز به حوزه نظام وظیفه مراجعه کردند.

کریمی در انتظار تائیدیه نهایی

ظاهرا از چندی پیش نامه ای برای حضور ابراهیم کریمی در نظام وظیفه به سازمان لیگ آمده بود که سازمان لیگ دیر باشگاه راه آهن را در جریان قرار داده است و به همین خاطر اعلام شده او تا اطلاع ثانوی نمی تواند بازی کند. این بازیکن دیروز صبح به نظام وظیفه رفت و مدارکش را ارائه کرد. او امروز هم برای حضور در بیمارستان در این مرکز حضور پیدا کرد اما به دلیل اینکه پزشکان بیمارستان نبودند قرار شد چهارشنبه به بیمارستان برود. اینطور که شنیدیم مدارک او مورد تائید قرار گرفته و فقط برای جواب نهایی باید به بیمارستان برود. مسوولان باشگاه راه آهن و این بازیکن در صدد هستند با توجه به اینکه مدارکش تائید شده اجازه بازی او برای پنجشنبه مقابل پیکان صادر شود.کریمی در سال 84 به دلیل جراحی که داشته معافیت گرفته است.

نورمحمدی می تواند بازی کند

حامد نورمحمدی دیگر بازیکن راه آهن پرونده اش در حال بررسی است و به خاطر اینکه نامه اش به موقع به باشگاه راه آهن ارسال شده پیش از این به حوزه نظام وظیفه مراجعه کرده است و می تواند بازی کند. وضعیت این بازیکن هم چهارشنبه بعد از حضور در بیمارستان مشخص خواهد شد. او اعتقاد دارد مداراکش قانونی است و مشکلی ندارد.

گلایه های کریمیان

مهدی کریمیان بازیکن استقلال هم در جمع این 4 بازیکن بود و توضیحاتی ارائه داد. او در توضیحاتش گفته،بیشتر سال های بازیگری اش در تیم های نظامی بوده و با اینکه می توانسته معافیتش را بخرد این کار را نکرده و تمام مدارکش قانونی است. او چند بار پایش را نشان داده تا ثابت شود کف پایش صاف است. قرار شده این بازیکن هم چهارشنبه به بیمارستان برود تا تکلیفش روشن شود.کریمیان در تیم های فجرسپاسی و تراکتورسازی که تیم های نظامی بودند بازی کرده است.

مختاری به خاطر جراحی معافیت گرفته

محمد مختاری مدافع گسترش فولاد که در این فصل دو بار برای این تیم بازی کرده تا اطلاع ثانوی نمی تواند برای تیمش به میدان برود. او هم امروز صبح به نظام وظیفه رفت و در خصوص کارت معافیتش صحبت کرد. ظاهرا این بازیکن به خاطر اینکه جراحی روی پایش داشته معافیت گرفته است اما باید چهارشنبه به بیمارستان مراجعه کند.

دیدگاه‌ها