کد خبر : 1183289 | 15 آبان 1393 ساعت 11:59 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه قهرمانی تیم فصل

پیش بازی تراکتورسازی ـ استقلال

مهمترین دیدار این هفته لیگ دیدار تراکتورسازی و استقلال است.

پیش بازی تراکتورسازی ـ استقلال
به گزارش "ورزش سه"، این دیداری است که می تواند تراکتورسازی را یک هفته زودتر قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ کند یا استقلال را به فاصله یک امتیازی از تراکتور برساند.

1. تراکتور 27 امتیازی با یک برد، 30 امتیازی و غیرقابل دسترس شده و 7 امتیاز از استقلال فاصله می گیرد. فاصله ای که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است.

2. دو تیم یاران مشترک و بزرگ بسیاری داشته‌اند. از مردان امروز محسن فروزان، امیرحسین صادقی، جاسم کرار، آندرانیک تیموریان، مهدی کریمیان و ... قبلا هم سیاوش اکبرپور، پرویز مظلومی، کاظم محمودی، داود رستمی، احمد فیض کریملو، مهدی سیدصالحی و ... یاران مشترک دو تیم بوده اند.

3. آخرین بازی دو تیم را در 22 فروردین امسال تراکتورسازی 3 ـ 1 برنده شد.

4. در 10 بازی دو تیم بعد از برگشت تراکتورسازی به لیگ برتر، تراکتورسازان صاحب 4 برد، 4 مساوی، 2 باخت، 15 گل زده و 12 گل خورده شده اند.

5. استقلال با ترکیب احتمالی؛ محسن فروزان، مگویان، امیرحسین صادقی، خرسندنیا، خسروحیدری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و محمد قاضی به میدان می آید و ترکیب تراکتور با حضور؛ حامد لک، آل نعمه، میرهانی هاشمی، ایران پوریان، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو شکل می گیرد.

6. مهدی کیانی و میلاد فخرالدینی یاران محروم تراکتور و استقلال برابر همدیگرند.

7. قلعه نویی سرمربی هر دو تیم بوده است.

دیدگاه‌ها