کد خبر : 1186341 | 01 آذر 1393 ساعت 14:39 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستم به پدیده هم 2 گل بزنم

رضایی: انتظار شروع مجدد بیرانوند را داشتم

غلامرضا رضایی بعد از مصدومیتی که در هفته اول فصل نصیبش شد دوباره به روزهای اوج نزدیک می‌ شود.

رضایی: انتظار شروع مجدد بیرانوند را داشتم
به گزارش "ورزش سه"، رضایی که سه، چهار هفته است که نقش پررنگی در پیروزی های تیمش دارد، ابراز امیدواری کرد تا بتواند نظر کادرفنی تیم‌ملی را جلب کند.

در بازی با پدیده هم می‌ توانستم 2 گل بزنم
در بازی با پدیده هم مثل بازی با تراکتورسازی خوب بازی کردم. اما کیفیت زمین خراب بود، دو بار با دروازه‌بان تک به تک شدم که اگر توپ ها به زمین نمی‌ خورد، آنها را هم گل کرده بودم.

انتظار حرکت بیرانوند را داشتم
علیرضا بیرانوند استاد شروع مجدد است و پرتاب های دستش بی نظیر است. او توپ هایی می‌ اندازد که آدم حیف می‌ آید آن را گل نکند. او در تمرینات هم بارها این کار را کرده بود و به نوعی پرتاب های دست بیرانوند یکی از تاکتیک ها ما محسوب می‌ شود.

گل اولم را دوست داشتم
در گل اول استپ سینه و چرخش جالبی داشتم و فکر می‌ کنم گل زیبایی شد. از این موقعیت ها کم گیر یک بازیکن می‌ آید و به همین دلیل نمی‌ توانم بگویم که باز هم این کار را می‌ کنم.

لقب غول کش درست نیست
من فکر می‌ کنم نفت‌تهران مرغ عشق هم نیست، چه برسد به غول کش (با خنده). ما در این فصل تیم جوانی داریم و به همین دلیل با دوندگی و انگیزه زیاد توانسته ایم در نیم فصل اول نتایج خوبی جلوی تیم های بزرگ لیگ بگیریم.

از دروازه دور هستم
متاسفانه مردم عملکرد یک بازیکن را نمی‌ بینند و فقط وقتی گل می‌ زند از او تعریف و تمجید می‌ کنند. من در این فصل بیشتر از دروازه دور بودم و به همین دلیل نتوانستم زیاد گل بزنم. اما با بازیکنانی که ما داریم اگر جلوی دروازه قرار بگیریم گل زدن کار خیلی سختی نیست.

چرا بازی تراکتور قشنگ شد؟
بازی تراکتور قشنگ شد چون دو تیم فوتبال بازی کردند. بسیار بازی قشنگی بود و هر دو تیم می‌ توانستند برنده بازی باشند. با این حال من فکر می‌ کنم این پیروزی در ادامه فصل خیلی به ما کمک می‌کند.

امیدوارم به تیم‌ملی دعوت شوم
اتفاق هایی افتاده که مدتی از تیم‌ملی دور هستم. با این حال تلاش می‌ کنم تا هر چه زودتر دوباره بتوانم پیراهن تیم‌ملی را به دست بیاورم. من می‌ دانم کادرفنی از من چه می‌ خواهد و به همین دلیل امیدوارم وقتی دعوت شوم که بتوانم برای تیم‌ملی مفید باشم.

در مورد دربی حرف نمی‌ زنم
من بازیکن نفت هستم و منطقی نیست که در مورد دربی حرف بزنم. فقط امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

دیدگاه‌ها