کد خبر : 1187084 | 03 آذر 1393 ساعت 18:34 | 100.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم هفته تحت تاثیر ستاره های دربی

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

نیم فصل لیگ‌برتر فوتبال برتر ایران با دربی بزرگ تهران به پایان رسید.

تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، بهترین های این هفته لیگ‌برتر به شرح زیر است انتخاب شده اند.

دروازه بان:
مهرداد طهماسبی (صبا)
دروازه‌بان صبا آنقدر در بازی مقابل فولاد درخشسد که او را بالاتر از بیرانوند گلر بلند قامت نفت در تیم هفته قرار داده ایم.طهماسبی مقابل حمله وران فولاد سیوهای فوق العاده ای داشت و صمد مرفاوی 3 امتیاز با ارزش بازی فولاد را مدیون اوست.

993546

مدافعان:
محسن بنگر(پرسپولیس)
بازی موثر و جدی این بازیکن با تجربه پرسپولیس او را در جمعه بهترین های هفته قرار می‌ دهد اگرچه به جز او محمدرضا خانزاده و رضا نورمحمدی هم می‌ توانستند در تیم هفته جای بگیرند.بنگر در تمام بازی نبرد سختی با آرش برهانی داشت و موفق شد این مهاجم سریع را مهار کند.

عبدالله کرمی(سپاهان)
مدافع شجاع جنوبی سپاهان همواره در لحظات بحرانی به داد تیمش رسیده است. او در مسابقه برابر سایپا آنقدرها درخشان نبود اما گل بسیار حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.گلی که از شم موثر او نشات گرفت.

حمید جوکار(گسترش فولاد)
در پیروزی بی حرف و حدیث گسترش مقابل راه‌آهن حمید جوکار درپست دفاع چپ بازی کم نقصی ارائه کرد.او که مدت ها مصدوم بوده نشانه های مثبتی از بازگشت را به سرمربی تیم نشان داد.

هافبک ها:
محمد نوری(پرسپولیس)
بازیگردانی و گلزنی روزی رویایی را برای کاپیتان پرسپولیس در دربی 79 ایجاد کرد. او بازیکنی است که می‌ گوید خود را برای این بازی شدیدا آماده کرده بود.بازگشت پرسپولیس در دربی به جز طارمی به موقعیت سنجی نوری هم مربوط است.او دیروز بهترین گل دوران حرفه ای اش را به ثمر رساند تا بیش از پیش نزد هواداران محبوب شود.

محسن مسلمان(ذوب‌آهن)
در روز پیروزی ذوب آهن مقابل پدیده، یحیی گل محمدی از عملکرد هافبک جوان تیمش رضایت ویژه ای داشت. مسلمان بازی خوبش را با یک پاس گل تکمیل کرد تا در پیروزی تیمش نقش مهمی داشته باشد.مسلمان که در آخرین اردوی تیم ملی جایی نداشته، می خواهد با بازیهای خوبش دوباره اعتماد کارلوس کی روش را جلب کند.

996779

امید عالیشاه(پرسپولیس)
پرش بلند امید عالیشاه زیباترین صحنه دربی 79 را رقم زد. این بازیکن که پس از گل بی تجربگی کرد و از زمین اخراج شد آنقدر خوب بود که هواداران از این به بعد اسمش را با حرارات بیشتری تشویق کنند و یادشان برود بعد از دایی چه ها پشت سرش می‌ گفتند.

996946

ایمان مبعلی(نفت‌تهران)
ایمان یک بار دیگر بازی های خوبش را برای تیم نفت مقابل تراکتور تکرار کرد. او در این بازی یکی از بهترین های علیرضا منصوریان بود و نقش مهمی در پیروزی هم تیمی هایش مقابل همبازی سابقش رسول خطیبی داشت.

مهدی مومنی(استقلال‌خوزستان)
این هافبک – مهاجم سرعتی با گلش عامل برکناری منصور ابراهیم‌زاده از پیکان شد.مومنی که در حرکات روبه جلو تبحر خاصی دارد دروازه مهدی رحمتی روی پاشنه چرخاند.

مهاجمان:
غلامرضا رضایی(نفت‌تهران)
غلامرضا رضایی این هفته نمایشی در حد یک بازیکن بزرگ داشت. گل اول او به تراکتور را اگر مرور کنید با چرخش زیبای او در محوطه جریمه و یک ضربه حساب شده مواجه می شوید.
غلامرضا که در پرسپولیس اصلا روزهای خوبی نداشت حالا در نفت تهران و زیر نظر علیرضا منصوریان دوباره به روزهای خوبش برگشته. او می خواهد تعداد بازیهای ملی اش در عدد 50 باقی نماند.

996694

فرزاد محمدی(نفت مسجد سلیمان)
این مهاجم بلند قامت با دو گل عالی مقابل ملوان پیروزی تیمش در این مسابقه حساس را باعث شد.البته نفت مسجد سلیمان در جمع قعرنشینات لیگ‌برتر است و محمدی باید بیش از این ها برای تیمش بدرخشد.

البته می‌ شد نام مهدی طارمی را در بین بازیکنان منتخب هفته جای داد اما آمار دو مهاجم برتر هفته بهتر از بقیه است.

دیدگاه‌ها