کد خبر : 1187168 | 04 آذر 1393 ساعت 10:58 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آپوئل- بارسلونا

بارسا امشب در نیکوزیا، میهمان آپوئل خواهد بود تا چهارمین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ را انجام بدهد.

پیش بازی آپوئل- بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها بعد از چند نتیجه ضعیف در لالیگا، این هفته موفق شدند سویا را با نتیجه 5-1 شکست بدهند و از سوی دیگر، رکورد شکنی مسی، باعث شده تا با روحیه مناسب به مصاف حریف بروند.


آپوئل
در صورتی که آپوئل در دیدار امشب شکست نخورد، برای به دست آوردن رتبه سوم و حضور در لیگ اروپا شانس خواهد داشت؛ البته در صورتی که آژاکس در دیدار امشب پی اس جی را شکست ندهد و تیم قبرسی در دیدار آخر گروه بتواند مردان دی بوئر را از پیش رو بردارند.
آپوئل از 4 دیدار ابتدایی اش در این رقابت ها، تنها یک امتیاز کسب کرده، در حالی که در رقابت های داخلی عملکرد به مراتب بهتری داشتند. آنها در لیگ قبرس این هفته با آپولون به تساوی بدون گل رسیدند تا روند شکست ناپذیری شان را ادامه بدهند. این چهارمین دیدار پیاپی بود که آپوئل دروازه اش را بسته نگه داشت.
آپوئل در دیدار رفت مقابل بارسا، با تک گل جرارد پیکه شکست خورد و اکنون امیدوارند که نتیجه بهتری کسب کنند.


بارسلونا
پیروزی مقابل سویا، سومین پیروزی پیاپی شاگردان انریکه در همه رقابت ها بود؛ هرچند هنوز آبی و اناری ها با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در رتبه دوم جدول قرار دارند. مسی با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساند، تعداد گل هایش در لالیگا را به 253 رساند و رکورد گلزنی تلمو زارا که بیش از نیم قرن پا برجا مانده بود را پشت سر گذاشت.
بارسا در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف با پاریس سنت ژرمن، در رتبه دوم گروه F قرار دارد اما صعودش به مرحله بعد قطعی است. در صورتی که آنها در دیدار امشب مقابل آپوئل شکست نخورند، می توانند امیدوار باشند که در دیدار آخرین مرحله گروهی، تیم فرانسوی را پشت سر بگذارند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شوند.
بارسا در دیدار امشب ممکن است آندرس اینیستا و جرمی متئو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشته باشد؛ ضمن اینکه توماس فرمائلن هم که به دلیل مشکل ماهیچه ای دور از میادین است، مطمئنا در این دیدار حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها