کد خبر : 1187257 | 04 آذر 1393 ساعت 15:05 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی با آپوئل

انریکه:سوارزهنوز بامسی ونیمارهماهنگ نیست

بارسلونا امشب از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در قبرس به مصاف تیم آپوئل خواهد رفت. در این بازی نیز انریکه از مثلث تهاجمی ترسناکش استفاده خواهد کرد.

انریکه:سوارزهنوز بامسی ونیمارهماهنگ نیست
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه به نظر می رسد که بحران شکست در مقابل رئال و سلتا را پشت سر گذاشته و سه برد متوالی اخیر، این تیم را به ساحل امنی رسانده است. انریکه در نشست خبری پیش از بازی با آپوئل، در مورد دلیل عدم گلزنی سوارز برای بارسا گفت:" سوارز به تازگی به جمع ما اضافه شده و هنوز با نیمار و مسی هماهنگ نیست.توجه داشته باشید که مسی و نیمار بیش از یکسال است که کنار یکدیگر بازی می کنند. درست است که لوئیس گلی نزده اما مشارکت تیمی او فوق العاده بوده و چندین پاس گل داده است. او در آژاکس و لیورپول نشان داده که بازیکنی در خدمت تیم است. به عنوان مربی بارسا از عملکرد سوارز رضایت دارم."

انریکه در مورد تغییر پست ژاوی و رایکیتچ در مقابل سویا گفت:" هر دو بازیکن خصوصیات تهاجمی بالایی دارند و ما نیز به دنبال برد بودیم. ژاوی کاپیتان باارزش بارساست و امیدوارم این تغییر پست به او، راکیتیچ و همچنین دنی آلوس کمک کرده باشد."

در انتها سرمربی بارسا در مورد احتمال جراحی توماس فرمالن گفت:" برای توماس بسیار متاسفم و داستان او مرا آزرده می کند. با این حال این تصمیم تیم پزشکی باشگاه است و بازیکن نیز این مساله را قبول کرده است."

دیدگاه‌ها