کد خبر : 1187443 | 05 آذر 1393 ساعت 15:06 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان بازی با آپوئل

سوارز: فشار زیادی از روی من برداشته شد

بارسلونا شب گذشته در دیداری یکطرفه با 4 گل در مقابل آپوئل به برتری دست یافت. یکی از اتفاقات ویژه این بازی، گلزنی سوارز برای اولین بار با پیراهن بارسا در یک دیدار رسمی بود.

سوارز: فشار زیادی از روی من برداشته شد
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که در پایان بازی از گلزنی خود کاملا خوشحال به نظر می رسید، در میکسدزون ورزشگاه به خبرنگاران گفت:" فشار زیادی از روی دوشم برداشته شد و خیالم راحت شد. برای یک مهاجم، زدن گل بسیار مهم و حیاتی است. پس از اینکه در دیدار های قبلی نتوانستم برای بارسا گلزنی کنم، در این بازی از فرصتی که نصیبم شد به خوبی استفاده کردم.هدفم در درجه اول کمک به تیم است."

سوارز ادامه داد:" می دانستیم که آپوئل قصد دارد از همان ابتدا، بازی بسته ای ارائه دهد و تمام فضاها را به روی ما ببندد. هدفمان گلزنی در سریعترین زمان ممکن بود. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فرصت های گل زیادی خلق کردیم. خوشبختانه به دو گل هم دست یافتیم."

مهاجم اروگوئه ای بارسا در مورد آداپته شدنش با جو بارسلونا گفت:"بسیار خوشحالم از اینکه در باشگاهی بازی می کنم که همیشه دوستش داشتم.می خواهم به بارسا کمک کنم به اهدافش برسد . به تدریج با تیم هماهنگ تر خواهم شد."

در انتها لوئیس سوارز در مورد بازی هفته بعد بارسا مقابل والنسیا افزود:"در لالیگا حریف آسان وجود ندارد. بخصوص والنسیا که در زمین خودش تیم بسیار قدرتمندی است.هدفمان پیروزی است هرچند می دانیم که آنها نیز به قصد شکست دادن ما به زمین می آیند."


دیدگاه‌ها