کد خبر : 1187590 | 06 آذر 1393 ساعت 12:21 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی: کمالوند گسترش را تک رقمی می‌کند

گسترش فولاد پس از روی کار آمدن فراز کمالوند توانسته نتایج نسبتاً خوبی بگیرد و پس از تساوی مقابل پرسپولیس در تهران و شکست راه آهن حالا خودش را برای بازی بعدی لیگ اماده می کند.

لطیفی: کمالوند گسترش را تک رقمی می‌کند
یکی از بازیکنانی که پس از آمدن کمالوند به گسترش فولاد اضافه شده دفاع چپ سابق صبا و سایپا است که سابقه کار در شهرداری تبریز را با کمالوند دارد. علیرضا لطیفی مدافع گسترش فولاد تبریز در گفتگو با "ورزش سه" می گوید: خوشحالم که توانستیم با شکست راه آهن از یک فشار بزرگی که تهدیدمان می کرد خارج شویم اگرچه با این برد نتوانستیم در جدول بالاتر بیاییم اما من ایمان دارم که در نیم فصل دوم با نتایج بهتر می توانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

علیرضا لطیفی در ادامه می گوید: آمدن فراز کمالوند را به گسترش فولاد باید به فال نیک گرفت و من فکر می کنم تصمیم خیلی خوبی بود چرا که انصافاً آقای کمالوند یک مربی کار بلد است که در تبریز سابقه خیلی درخشانی دارد و مطمئنم که تیم گسترش فولاد را در پایان فصل تک رقمی می کند.

مدافع چپ گسترش در پایان می گوید: شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم به این شرایط خوب تداوم ببخشیم تیم گسترش فولاد یک باشگاه حرفه ای است و مدیران این تیم از آقای زنوزی و سمند گرفته تا آقای آذرنیا سرپرست تیم و حتی تدارکات تیم برای موفقیت تیم زحمت می کشند و همین همدلی عامل اصلی موفقیت ما به شمار می رود.

دیدگاه‌ها