کد خبر : 1188084 | 08 آذر 1393 ساعت 16:23 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب پناه: هنوز تصمیمی گرفته نشده است

بیشتر اعضا موافق ماندن قلعه‌نویی هستند

جلسه هیات مدیره استقلال در حالی قرار است که با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شود که گفته می‌ شود احتمال دارد امیر قلعه‌نویی در پایان جلسه از کار برکنار شود.

بیشتر اعضا موافق ماندن قلعه‌نویی هستند
نتایج ضعیف استقلال در هفته های گذشته صدای هیات مدیره این باشگاه را درآورده است. با وجود اینکه هیچ کدام از اعضا اظهارنظر رسمی در این باره نکرده اند، با این حال از دور و بر باشگاه خبر می‌ رسد که احتمال برکناری سرمربی این تیم وجود دارد.

با وجود تمام این شایعات کامران صاحب پناه رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌کند هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است: هنوز چیزی مشخص نشده است. اگر من رئیس هیات مدیره استقلال هستم می‌ گویم تصمیمی در مورد امیر قلعه‌نویی گرفته نشده است. ما هم مثل همه منتظر هستیم جلسه تشکیل شود و ببینیم در پایان آن چه می‌ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اخراج قلعه‌نویی تنها راه نجات آبی ها هست هم گفت: نه هیچ وقت اخراج تنها راه نیست. می‌ توان جلسه گذاشت و به صورت مسالمت آمیز همه چیز را حل کرد. این درست نیست که فکر کنیم فقط با اخراج همه چیز درست می‌ شود. باید راهکاری پیدا کرد تا هر چه سریع تر مشکل استقلال حل شود.

رئیس هیات مدیره استقلال ادعا می‌ کند که بیشتر اعضا موافق برکناری قلعه‌نویی نیستند: با وجود شایعه هایی که این روزها به راه افتاده من فکر می‌ کنم بیشتر اعضای هیات مدیره موافق رفتن قلعه‌نویی نیستند. انشاالله در جلسه فردا تصمیمی گرفته می‌ شود که به نفع باشگاه استقلال باشد.

دیدگاه‌ها