کد خبر : 1189825 | 16 آذر 1393 ساعت 12:23 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاکری: بچه های پدیده جوگیر شدند

پدیده دیروز در زمین خود بازی را به نفت تهران واگذار کرد و به این ترتیب از راه یافتن به فینال باز ماند.اما پدیده ای ها معتقدند خوب بازی کردند و فقط با بدشانسی مواجه شدند.

شاکری: بچه های پدیده جوگیر شدند
یونس شاکری در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: فوتبال همین است دیگر. ما باید بازی را در همان وقت معمولش تمام می کردیم چون پنالتی کاملا 50-50 است و نشد که ما ببریم.

او در مورد عملکرد خودش و گلی که زد ادانه داد: من که از عمکرد خودم و تیمم راضی بودم اما ای کاش با برد تمام می شد. تلاش همه بچه ها بود که بعد از چند هفته بازی نکردن توانستم در اولین بازگشت دوباره ام گل بزنم امیدوارم بتوانم در لیگ هم گل های بیش تری بزنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد فکر می کردند تا نیمه نهایی بالا بیایند پاسخ داد: قابل پیش بینی بود چون ما تیم خوبی داریم و وقتی تراکتور به آن بزرگی را در تیریز شکست می دهیم یعنی توانایی رسیدن به فینال را هم داشتیم.ولی فکر کنم دچار غرور کاذب شدیم چون بازی هم در مشهد بود بچه ها کمی جوگیر شدند و فکر کردند می توانند نفت را بزنند اما گل حریف هم شیرازه تیم را از هم پاشید.از الان دیگر به فکر بازی های لیگ هستیم.

شاکری در آخر در مورد جدایی عنایتی افزود: با شنیدن این خبر شوکه شدم.اتفاقا شب قبل بازی بود که با من صحبت کرد من خیلی چیز ها از آقا رضا یاد گرفتم دوست نداشتم که برود اما هرجا که هست برایش آرزی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها