کد خبر : 1190489 | 19 آذر 1393 ساعت 15:05 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیفی: نفت با من مثل دستمال کاغذی رفتار کرد

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: باشگاه با من مثل دستمال کاغذی رفتار کرد.

سیفی: نفت با من مثل دستمال کاغذی رفتار کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی سیفی در مورد شرایط قراردادش با باشگاه نفت، گفت: من قراردادی سه ساله با باشگاه نفت داشتم اما در چهار بازی آخر سال اولی که در نفت بازی کردم مچ پایم آسیب دید و در فصل بعد هم باشگاه من را در فهرست مازاد خود گذاشت در زمانی که نقل و انتقالات به پایان رسیده بود چنین کاری کردند و با من مثل یک دستمال کاغذی رفتار شد.

وی ادامه داد: در این مدت بارها به کمیته انضباطی و دادگاه رفتم و مورد آزمایش پزشکی دکتر هاشمیان و دکتر مردانی قرار گرفتم و 4 بار به دادگاه رفتم.

بازیکن سابق تیم نفت تصریح کرد: در نهایت کمیته انضباطی رای داد که نصف قرارداد یک فصل به من پرداخت شود ولی باشگاه نفت به این رای اعتراض کرد و ظاهرا با ارتباطاتی که داشت توانست این رای را هم در کمیته استیناف به نفع خودش تغییر بدهد. این رفتار جوانمردانه نبود.

سیفی افزود: شکستن رای من به سود نفت اصلا عادلانه نبود و به نوعی بی‌احترامی به افرادی است که رای اولیه را صادر کردند. نمی‌دانم دوستان شب چگونه سرشان را بر بالین می‌گذارند و آیا وجدانشان راحت خواهد بود؟ در حق من خیلی نامردی شد.

وی تصریح کرد: به ابراهیمی سرپرست باشگاه نفت گفتم مگر نگفتید که زانویم خراب بوده پس چطور بازی کردم؟ مدارک داشتم که در تمرین نفت مچ مصدوم شد و یکی دو هفته بعد از بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شدم. در کمیته انضباطی به ابراهیمی سرپرست نفت گفتم اگر دستش را روی قرآن بگذارد که در تمرین نفت مصدوم شدم من هیچ ادعایی ندارم اما او این کار را نکرد ولی در نهایت رای به ضرر من شد.

دیدگاه‌ها