کد خبر : 1192789 | 02 دی 1393 ساعت 13:02 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت لک معلوم نیست

شیروند و دلیر از سوی خطیبی اجازه تمرین گرفتند

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی گفت: شهریار شیروند و محسن دلیر از سوی رسول خطیبی اجازه حضور در تمرینات را دریافت کردند.

شیروند و دلیر از سوی خطیبی اجازه تمرین گرفتند
کاظم شهریاری در مورد آغاز تمرینات تراکتورسازی گفت: تمرینات تیم با قدرت از روز گذشته آغاز شد. شهریار شیروند و محسن دلیر که مورد بخشش رسول خطیبی قرار گرفتند هم از دیروز در تمرینات حاضر شدند. البته هنوز وضعیت حامد لک مشخص نیست. این بازیکن فعلا تمرین نمی‌کند.

به گزارش فارس، وی در مورد زمان بازگشت بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: عیسی اندوی و رادمس مارتینز از روز یکشنبه با حضور در تبریز در تمرینات شرکت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در مورد وضعیت دیتمار بیکای خاطرنشان کرد: این بازیکن در آستانه جدایی قرار دارد. خطیبی نسبت به او اعلام عدم نیاز کرده و به احتمال فراوان 2 مدافع که یکی داخلی و دیگری خارجی است جایگزین او می‌شوند.

شهریاری در رابطه با اینکه از تراکتورسازی به عنوان یکی از تیم‌هایی که احتمال دارد در تورنمنت چهارجانبه مشهد شرکت کند نام برده‌اند،‌تصریح کرد: در این تاریخ عملا نمی‌توانیم در تورنمنت حاضر شویم. ما از 10 تا 20 دی در دبی هستیم و اصلا برنامه تمرینی تیم اجازه نمی‌دهد به خاطر حضور در اردو در این تورنمنت شرکت کنیم.

وی در مورد حضور علی‌ حمودی، خلیل‌‌زاده و سینا عشوری در تمرینات تراکتورسازی،‌ گفت: به هرحال همه به امید زنده هستند. این بازیکنان هم در تمرینات شرکت می‌کنند تا وضعیت‌شان مشخص شود.

دیدگاه‌ها