کد خبر : 1193030 | 03 دی 1393 ساعت 15:38 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

ثابتی: به گسترش نیامده ام که مربی باشم

مهدی ثابتی گلر سابق تراکتوری ها 3، 4 روزی است که با گسترش تمرین می‌ کند شایعه شده بود بخاطر آماده نبودنش قرار است در این تیم تبریزی مربیگری کند که خودش این مساله را تکذیب می‌ کند.

ثابتی: به گسترش نیامده ام که مربی باشم
ثابتی در مورد پیوستنش به گسترش به "ورزش سه" گفت: 3، 4 روز است که دارم با گسترش تمرین می‌ کنم و برای مربیگری اینجا نیامده ام کسانی که این حرف ها را بیان می‌ کنند می‌ خواهند جای دوست و آشناهای خود را در گسترش باز کنند.

وقتی از او می‌ پرسیم چه شد که تصمیم گرفت به گسترش بیاید پاسخ داد: آقای آذرنیا با من صحبت کرد و از من پرسید که تمرین دارم یا خیر که من هم گفتم بله دارم. بنابراین سر تمرین گسترش حضور پیدا کردم و انصافا هم خوب تمرین می‌ کنم. من به عنوان بازیکن به اینجا آمده ام. 11 هفته تمرین مستمر داشتم و عکس هایش هم موجود است.

ثابتی در مورد اینکه می‌ تواند ضعف خط دفاع و دروازه گسترش را برطرف کند افزود: خط دفاع این تیم ضعفی ندارد شاید بچه ها با هم هماهنگ نیستند ولی آن نفر آخر وظیفه دارد که به سایرین آگاهی دهد تیم خوب و با انگیزه ای داریم و امکانات باشگاه هم که عالی است. من با تمام وجود پا به این باشگاه گذاشتم اما هر چه قسمت باشد اتفاق می‌ افتد. این را بدانید که از جانم برای گسترش مایه می‌ گذارم.

دیدگاه‌ها