کد خبر : 1193187 | 04 دی 1393 ساعت 15:37 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ربانی: اسکوچیچ عامل موفقیت فولاد است

ربانی بازیکن این فصل فولاد خوزستان بوده است که به تیم ملی امید توسط خاکپور دعوت شده است.

ربانی: اسکوچیچ عامل موفقیت فولاد است
علی سینا ربانی در گفت و گو با " ورزش سه " درباره دعوتش به تیم ملی امید گفت : خدارا شاکرم که بعد از یک مدت دوری به تیم ملی دعوت شده ام.من در تیم ملی زیر 12 سال ، زیر 13 سال ، نونهالان بوده ام و حتی با تیم ملی جوانان و آقای دوستی قهرمان جوانان آسیا شده ام.اما اینکه دوباره توانسته ام نامم را در تیم ملی ببینیم بسیار برایم خوشحال کننده است.

هافبک فولاد خوزستان درمورد تیم امسالشان و همچنین آکادمی فولاد گفت : تیم ما تیم جوان و با انگیزه ای است که همه ی بازیکنان در آن خوب هستند و بیشتر بازیکنان محصولات آکادمی هستند.ما اولین سال نیست که در کنار هم بازی می کنیم و من با بازیکنانی مثل یوسف وکیا ، عبدالله زاده و ... در تیم های پایه همبازی بوده ام.تیم ما عملکرد بسیار خوبی را داشته است که اکنون توانسته ایم با درایت کادر فنی اختلاف 2 امتیازی از صدر جدول قرار بگیریم.

ربانی در مورد دراگان اسکوچیچ گفت : اسکوچیچ یک مربی کاملا حرفه ای است و بسیار از او ممنونم که به من بازی داده است و بخشی از فوتبالم را مدیون او هستم، باید این را بگویم که یکی از مهمترین عوامل موفقیت امسالمان او بوده است من در این فصل 8 بازی را به صورت فیکس و ذخیره برای تیمم بازی کرده ام و امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم بهتر بای کنم.

دیدگاه‌ها