کد خبر : 1194274 | 09 دی 1393 ساعت 18:38 | 160.9K بازدید | 0 دیدگاه

در آوردن چشم بازار!

مقایسه پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات

حیرت انگیز و در نهایت بد سلیقگی. این تنها صفاتی است که می توان عملکرد استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را با آن توصیف کرد.

مقایسه پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات
به گزارش "ورزش سه"، حیرت انگیز و در نهایت بد سلیقگی. این تنها صفاتی است که می توان عملکرد استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را با آن توصیف کرد. خریدهایی در نهایت بد سلیقگی و بدون کمترین توجیه فنی. دو تیم روی مهره هایی دست گذاشتند که غیر از خود خریدار دیگری نداشتند.

خریدهای استقلال
استقلال کارش در فصل نقل و انتقالات را با میلاد سلیمان فلاح آغاز کرد مهاجمی از تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان با تنها یک گل زده! بعد نوبت به میلاد نوری رسید که در دورترین فرم آمادگی اش به استقلال پیوست. او هم مثل سلیمان فلاح در تیمش درخششی نداشت.
وحید طالب لو گلر راه آهن خرید سومی بود که به استقلال آمد. خرید عنایتی که دیگر نور علی نور بود چرا که این مهاجم در سی و هشت سالگی و در بدترین فصل این چند سال به استقلال آمد. در سال های قبل عنایتی آماده تر و گلزن تر نشان می داد! هلمکه خرید آلمانی تیم هم بازیکنی است که باید بعد از دیدن بازی هایش درباره او قضاوت کرد.

خریدهای پرسپولیس
تا قبل از بازداشت سیاسی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تنها رضا خالقی فر ر ا جذب کرد ، مهاجم یک گله راه آهن که در تیم در حال سقوط خود مهره اثرگذاری نبود! بعد از واریز پول به حساب سرخپوشان و ورود جدی آنها به فصل نقل و انتقالات هم از این تیم آبی گرم نشد. جذب بازیکن برزیلی ناشناخته و نه چندان با سابقه همه را یاد روزهایی انداخت که مهاجم سلتیک مورد پسند سیاسی قرار نگرفته بود ! تادو در حالی به پرسپولیس پیوست که حضورش چندان امیدی در دل کسی ایجاد نکرد.
علی علیپور بازیکن جوان راه آهن که به این تیم در بازی مستقیم گل زده بود خرید بعدی لقب گرفت ، با توجه به شرایط و قیمت این بازیکن احتمالا بهترین خرید نیم فصل قرمزهاست .مسعود همامی گلر نیمکت نشین پیکان جای نیلسون آمد و بابک حاتمی بازیکن کناری متوسط سایپا نیز سرانجام بعد از چند روز کش و قوس به پرسپولیس ملحق شد.

هیچ کدام از خریدهای دو تیم در اوج و روی فرم و در یک رقابت سنگین با تیم های دیگر به این دو تیم ملحق نشدند و هیچ مشتری دیگری پای این خریدهای چشم بسته نبود و انگار خروجی های دو تیم خیلی بهتر از ورودی هایی بودند که با سلام و صلوات وارد این دو تیم شدند.

حقیقی، آندو و قاضی به همراه نیلسون نفرات سرشناسی بودند که این دو تیم را ترک کردند تا جای خود بدهند به خریدهایی که اسم بردیم.

دیدگاه‌ها