کد خبر : 1195832 | 17 دی 1393 ساعت 18:20 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

چند خبر از فولاد خوزستان

معاون باشگاه فولادخوزستان گفت: پیگیر برگزاری اردو در اسپانیا هستیم و هنوز مایوس نشده‌ایم.

چند خبر از فولاد خوزستان
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، اسماعیل عسکریان اظهار کرد: تیم​مان در حال انجام تمرینات است و شرایط​‌مان هم خیلی خوب است و با توجه به بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده​اند، به سمت هماهنگی و بهتر شدن شرایط می​رویم تا نویدهای خوبی به هواداران بدهیم و در آینده تیم​مان خیلی بهتر کار کند.

وی افزود: البته نتایج تیم​مان در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود و امیدوارم بتوانیم آن روند را ادامه دهیم و در مسابقات آسیایی هم بتوانیم مانند سال گذشته و حتی بهتر از آن هم کار کنیم و نتیجه بگیریم.

*معاون باشگاه فولاد خوزستان در ادامه درباره شکایت اسکوچیچ از باشگاه ملوان، گفت: او یکسری مطالبات با توجه به زمانی که در این تیم بود، از این باشگاه داشت که برای وصول آن مجبور شد به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کند که ظاهرا رای هم به سود او صادر شده است.

*وی همچینن درباره اردوی این تیم در اسپانیا و پیگیری اسکوچیچ برای برپایی این اردو و شرکت در تورنمنت چهار جانبه مدیترانه 2015، عنوان کرد: همه پیگیر این موضوع هستند و به سمتی حرکت می​کنند تا هماهنگی در این زمینه انجام شود. بحث ویزا و تعداد نفراتی که قرار است در این اردو شرکت کنند، مطرح است. سفارت اسپانیا هم در پاسخگویی تابع یکسری شرایط و مقررات خاص خودش است ولی قطعا تا پایان هفته این موضوع مشخص خواهد شد.

عسکریان درباره این‌که گویا در صورتی که اردوی اسپانیا قطعی نشود، تیم به دوبی اعزام خواهد شد، گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است، چرا که ما هنوز از اردوی اسپانیا مایوس نشده​ایم.

وی همچنین درباره حضور در مسابقات چهارجانبه اسپانیا با عنوان “مدیترانه 2015“، عنوان کرد: شرکت در این مسابقات برای وجهه باشگاه و هماهنگی تیم​مان خیلی خوب است.

*معاون باشگاه فولادخوزستان در ادامه درباره وضعیت ایمان موسوی که به دلیل مخالفت با انتقال به ملوان، مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته و اجازه حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارد، توضیح داد: این بازیکن در اختیار باشگاه است و در کنار تیم هم تمرین می​کند ولی هنوز تصمیم نهایی درباره او گرفته نشده است. ظاهرا او می​خواهد با همین شرایط ادامه دهد. فرصت نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است و نمی​توان کاری انجام داد.

وی افزود: به هر حال یک بازیکن در تاکتیک یک مربی قرار می گیرد و می​تواند به مربی کمک کند و یک بازیکن در تاکتیک او قرار نمی‌گیرد و نمی‌تواند کمکی کند. کار فنی با مربی است و صلاح تیم را او می​داند که چه بازیکنی جذب شود. در هر صورت فکر نمی​کنم فسخ قرارداد هم صورت بگیرد. فایده یک بازیکن این است که بتواند بازی کند و موسوی هم باید به دنبال این باشد که در تیمی باشد که بتواند بازی کند و خودش را نشان دهد. البته موسوی شایستگی​های خیلی خوب دارد.

*عسکریان در ادامه درباره رفتن پرونده شکایت سعداوی به کمیته اخلاق دیوان حکمیت، گفت: کارهای اولیه انجام شده اما هنوز حکمی صادر نشده است. در این زمینه درخشان هم شکایتی از ابن​قاسم به خاطر اظهاراتش در رسانه‌ها داشت و این شکایت هم از سوی ابن​قاسم از او صورت گرفت. به هر حال امیدواریم که با پا در میانی پیشکسوتان این موضوع حل شود، چرا که باشگاه ما واقعا دنبال این مسائل نیست و امیدواریم این موضوع حل شود. شکایت ما به کمیته اخلاق بوده است و شکایت درخشان به دادگاه رسانه بوده است.

دیدگاه‌ها