کد خبر : 1196104 | 19 دی 1393 ساعت 14:37 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

در ضدحمله ها باهوش باشید

توصیه های کی‌روش در جلسه فنی

ملی‌پوشان امروز در اردوی استرالیا فیلم بازی بحرین را نگاه کردند و کی‌روش روی آن برای بازیکنان شیوه این تیم را آنالیز کرد.

توصیه های کی‌روش در جلسه فنی
 به گزارش "ورزش سه"، کی‌روش فیلم دو بازی آخر بحرین را به بازیکنان نشان داد و به آنها گوشزد کرد که اگر می‌ خواهند این تیم بدقلق عربی را شکست دهند باید روی ضدحمله ها بسیار هوشمند باشند. کی‌روش روی مهاجم نوک تیم بحرین حسابی تاکید داشت و گفت که بازیکنان باید در دفاع بسیار محتاط باشند تا اسیر ضدحمله های بحرینی ها نشوند.

اما از نظر کی‌روش دو هافبک میانی بحرین و دفاع چپ این تیم بازیکنان خطرناک این تیم هستند که می‌ توانند با کوچکترین فرصتی جریان بازی را به نفع تیمشان عوض کنند. این چیزی است که کی‌روش به آن تاکید داشت و به بازیکنان تیم‌ملی گوشزد کرد که مواظب آن باشند.

ظاهرا کی‌روش در اولین بازی تیم‌ملی برابر بحرین که قرار است روز یکشنبه برگزار شود، قصد تهاجمی بازی کردن را ندارد. او به احتمال زیاد ترکیبی شبیه به چیزی که در جام‌جهانی بازی کرد، در بازی با بحرین هم استفاده می‌ کند تا تیم‌ملی در اولین بازی خود اسیر اتفاق های فوتبال نشود. این موضوع در جلسه آنالیز امروز هم مشخص بود. چراکه کی‌روش از بازیکنان تیمش خواست که روی ضدحمله ها برنامه ریزی کنند.

دیدگاه‌ها