کد خبر : 1200108 | 07 بهمن 1393 ساعت 11:00 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش:

خروج نام پسوس از لیست سپاهان دروغ است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از قبل از شروع جام ملت های آسیا اعلام کردند که اگر ایران از این مسابقات حذف شود، لیگ زودتر آغاز می شود دیگر اعتراض به زمان شروع بازی ها معنی ندارد.

خروج نام پسوس از لیست سپاهان دروغ است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خوروش در خصوص شایعه خروج نام پسوس از لیست تیم سپاهان به دلیل مصدومیت، گفت: نه، چنین مسئله ای وجود ندارد و این یک دروغ است و هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نشده و به همین دلیل تصمیم گیری در این خصوص انجام نشده است. پسوس این روزها در تهران مسائل پزشکی اش را انجام می دهد و تحت مداوا است.

وی ادامه داد: بحث خروج پسوس از لیست وجود ندارد چرا که این بازیکن، بازیکن با کیفیتی است و ما نمی خواهیم او را از دست بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیدار روز جمعه این تیم مقابل استقلال، اظهار داشت: برای این بازی آمادگی کامل نداریم، اما آمادگی ما نسبی است، هرچند که باید بگویم با تغییر زمان بازی های لیگ ما بیشتر از استقلال متضرر شدیم، چرا که بازیکنان ما در جام ملت های آسیا فیکس بازی کردند، اما از بازیکنان ملی پوش استقلال فقط حیدری 10 دقیقه در این بازی ها بازی کرد. البته هنوز ملی پوشان به ما اضافه نشده اند و قرار است امروز بیایند.

وی ادامه داد: البته بجز این دو بازیکن ما 3 بازیکن هم در تیم امید داریم که در اردوی ترکیه حضور دارند و هنوز به ما ملحق نشدند و باز هم می گویم که ما بیشتر از استقلال متضرر شده ایم اما وقتی فدراسیون قبل از بازی جام ملت های آسیا اعلام کرد که اگر تیم ملی از این مسابقات حذف بشود، بازی ها یک هفته زودتر آغاز خواهد شد دیگر غیر منطقی است که تیمی بخواهد به زمان شروع بازی ها اعتراض کند. البته اگر فدراسیون این موضوع را اعلام نمی کرد خود ما هم اعتراض می کردیم اما وقتی فدراسیون پیش از این اعلام کرده دیگر اعتراض بی مورد است.

دیدگاه‌ها