کد خبر : 1202878 | 20 بهمن 1393 ساعت 20:20 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

همه جشن های جنجالی تاریخ رئال مادرید

جشن تولد جنجالی کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-0 رئال در دربی مادرید، اولین جشن جنجالی در تاریخ رئال مادرید نبوده است.

همه جشن های جنجالی تاریخ رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو طبق یک برنامه از پیش تعیین شده، جشن تولد سی سالگیش را با حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال و با حضور 150 میهمان برگزار کرد؛ در حالیکه هواداران رئال در همان شب از شکست تیمشان مقابل اتلتیکو، عصبی و اندوهگین بودند.
این جشن تولد، بازتابی منفی در میان هواداران و رسانه های وابسته به باشگاه رئال مادرید داشت. این البته اولین جشنی نبوده که در باشگاه رئال مادرید، جنجال و حاشیه ایجاد کرده است.

در زیر نگاهی داریم به سه اتفاق مشابه در سالیان گذشته:


مراسم ازدواج رونالدوی برزیلی در تاریخ 14 فوریه 2005 در پاریس

این مراسم پس از برتری 2-1 رئال در زمین اوساسونا که با گلزنی رونالدو نیز همراه بود برگزار شد. فلورنتنیو پرز، بوتراگنیو و موراتی همراه با بازیکنانی چون، فیگو، سلادس،کارلوس، سولاری، گوتی، ساموئل، پاوون، مخیا، رائول براوو و بورخا از حاضرین در این مراسم عروسی بودند. لوکزامبورگو سرمربی وقت رئال نیز در این جشن شرکت داشت. تمرین فردای رئال در ساعت 16.30 برگزار شد و رونالدو نیز با 45 دقیقه تاخیر در آن تمرین حضور یافت. رئال بازی بعدی را 2-0 به اتلتیک بیلبائو واگذار کرد. رئال در آن سال به توفیقی دست پیدا نکرد.

22 سپتامبر 2003، جشن تولد 27 سالگی رونالدوی برزیلی در مورالخا

سالی که آغاز ناکامی های رئال مادرید و فلورنتینو پرز بود. بسیاری از همین مراسم تولد، به عنوان آغازی بر پایان یافتن دوره اول ریاست پرز بر باشگاه رئال یاد می کنند. این مراسم با حضور خوانندگان مختلف و شخصیت های مشهور دنیای مد برگزار شد و حاشیه های زیادی نیز به همراه داشت.
در این جشن تولد، بازیکنانی چون فیگو، دنیلسون، ریوالدو، رائول، زیدان، کارلوس، بکهام،ویری و کافو شرکت داشتند و علاوه بر رونالدو، برای بکهام نیز حاشیه های زیادی در زندگی شخصی اش به دنبال ایجاد شد. این جشن تا ساعت 8 شب ادامه داشت و رئال بازی بعدی خود را با نتیجه 2-0 به والنسیا واگذار کرد. رئال در آن فصل با هدایت کارلوس کروش به توفیقی دست پیدا نکرد و پرز بارها با بازیکنانش برای کنترل اوضاع از دست رفته، جلساتی برگزار کرد.

پارتی معروف به قضیه میلان؛ سال 1985

پس از شکست 3-1 رئال از اینتر در جام یوفا، بازیکنانی چون خوانیتو و لوزانو به هتلی در میلان رفتند و تا ساعت 4 صبح در یک میهمانی شرکت کردند. پس از لو رفتن خوشگذرانی این دو بازیکن، آمانسیو مربی وقت رئال این دو بازیکن را موقتا از تیم اخراج و باشگاه نیز هر دو را 400 هزار پزوتا جریمه مالی کرد.

دیدگاه‌ها