کد خبر : 1203225 | 23 بهمن 1393 ساعت 02:00 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: نیمار برای پنالتی از مسی اجازه گرفته بود

بارسلونا در شرایطی دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری را 3-1 از ویارئال برد که می توانست این برتری در صورت گل شدن پنالتی نیمار، 4-1 به سود کاتالان ها شود.

انریکه: نیمار برای پنالتی از مسی اجازه گرفته بود
به گزارش "ورزش سه"، بدین ترتیب بارسلونا گام اول را محکم برداشت و در صورت یک تساوی و یا حتی شکست با اختلاف یک گل در بازی برگشت، به فینال صعود می کند.

لوئیس انریکه سرمربی بارسا، در نشست خبری پس از این بازی گفت:" ما هفته گذشته در لالیگا با این تیم بازی کرده بودیم و بخاطر بازی خوب ویارئال در آن روز، این بازی اهمیت خاصی پیدا کرده بود. به نسبت هفته گذشته، ویارئال بسیار دفاعی تر بازی می کرد و تمام فضاهای خالی را بسته بود.
آنها اقدام به پرس شدید بازیکنان ما از میانه زمین کرده بودند و به همین دلیل از جناحین به دنبال خلق موقعیت خطرناک بودیم.شوتزنی نیز یکی از حربه های ما برای رسیدن به گل بود. بازی بسیار بسته ای را شاهد بودیم و فکر می کنم با توجه به شکل بازی ویارئال که 10 نفره دفاع می کرد، نتیجه مطلوبی کسب کردیم."

انریکه در مورد بازی برگشت گفت:" صعود ما هنوز حتمی نشده و باید این مساله در ذهنیت بازیکنان ما وجود داشته باشد که کار هنوز تمام نشده است.البته بازیکنان بارسا به اندازه کافی باهوش هستند که این مساله را درک کنند. فکر می کنم بازی دشواری را در ال مادریگال پیش رو خواهیم داشت."

سرمربی بارسا در مورد پنالتی از دست رفته نیمار گفت:" ما لیستی از پنالتی زنان در تیممان داریم. مسی همیشه پنالتی زن اول ماست اما اینکه چه کسی پنالتی را می زند را به عهده خودشان گذاشته ام؛ چرا که به بازیکنانم اطمینان دارم. اگر امشب نیمار به جای مسی پنالتی زد، حتما از او اجازه گرفته بود.نیمار پس از مسی، پنالتی زن دوم بارساست."

دیدگاه‌ها