کد خبر : 1203939 | 26 بهمن 1393 ساعت 21:48 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمک‌داور 2بارپرچم زد اماداورگل‌آفساید را قبول‌کرد!

بازیکن تیم پارسه می‌گوید که در بازی امروز (یکشنبه) تیمش مقابل صنعت نفت آبادان کمک داور بازی دو بار به نشانه آفساید پرچم زده اما داور گل حریف را قبول کرده است.

کمک‌داور 2بارپرچم زد اماداورگل‌آفساید را قبول‌کرد!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) تیم پارسه در گروه «ب» با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان شکست خورد که در این بازی اتفاقات جالبی رخ داد.

پیمان میری، بازیکن تیم پارسه در خصوص اتفاقات این بازی گفت: بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما داور به گونه‌ای قضاوت کرد که آدم نمی‌داند چه بگوید. جدا از صحنه‌های بازی که داور اتفاقات 50-50 را به سود صنعت نفت سوت می‌زد، روی گل سوم حریف کمک داور بازی دو بار پرچم خود را به نشانه آفساید بالا و پایین برد اما داور گل این تیم را پذیرفت. داور درحالی نظر کمکش را رد کرد که زننده گل صنعت نفت در موقعیت آفساید قرار داشت.

وی ادامه داد: بهتر است در انتخاب داوران دقت شود تا این اتفاقات باعث خورده شدن حق تیم‌ها نشود. حتی اگر موضوع خاصی هم وجود نداشته باشد، وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد و کمک داور دو بار پرچم می‌زند اما داور آفساید اعلام نمی‌کند بازیکن به شک می‌افتد. این مسائل باعث می‌شود با اعصاب یک تیم بازی شود و اینگونه کنترل بازی هم از دست‌تان خارج می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال پارسه درباره وضعیت این تیم در گروه «ب» خاطرنشان کرد: وضعیت خوبی داریم و ان‌شاءالله اگر بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم لیگ برتری می‌شویم. ما اگر بتوانیم در هشت بازی آینده خود به پیروزی برسیم این اتفاق دور از دسترس نیست، به شرط اینکه داوری‌ها مشکل خاصی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها