کد خبر : 1204256 | 28 بهمن 1393 ساعت 16:41 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سوکای: دربی را می‌بریم

مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که تیمش برنده دربی اصفهان خواهد شد تا شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

سوکای: دربی را می‌بریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جواهیر سوکای در مورد نتایج اخیر سپاهان گفت: مقابل استقلال و نفت امتیازهای حساسی را از دست دادیم، ولی فراموش نکنید که آنها دو مدعی جدی قهرمانی بودند. برابر تیم‌های ضعیف قرار نگرفتیم، از طرفی در بازی قبلی فولاد خوزستان را شکست دادیم و این برد مهم باعث شد شرایط خوبی پیدا کنیم.

او ادامه داد: در سه بازی بعدی باید به مصاف ذوب‌آهن، ملوان و پدیده برویم. اگر از این سه بازی 9 امتیاز بگیریم، شک نکنید که قهرمان خواهیم شد. البته گرفتن 9 امتیاز خیلی سخت است، ولی ما تلاش خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد.

سوکای درمورد دربی حساس اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم فوق‌العاده‌ای است که با یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی گرفته است. آنها فوتبال را خوب بازی می‌کنند، ولی باید بگویم که ما برنده دربی هستیم، چون سپاهان تیم قوی‌تری است. اگر این بازی را ببریم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهیم داشت.

مهاجم سپاهان درمورد سابقه گلزنی‌اش در دربی اصفهان گفت: من در آن مسابقه‌ای که دو سال پیش انجام دادیم و با نتیجه 4 بر 3 برنده شدیم، دو گل زدم و یک پاس گل دادم. اگر فرصت بازی داشتم، خیلی دوست دارم که دوباره گل بزنم.

سوکای در پایان درمورد نیمکت‌نشینی‌اش در سپاهان گفت: من ناراحت نیستم و لیگ برتر هم تا دو سه ماه دیگر به پایان می‌رسد، برای من قهرمانی سپاهان از همه چیز مهم‌تر است.

دیدگاه‌ها