کد خبر : 1204629 | 30 بهمن 1393 ساعت 16:12 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

با تعلیق شدن محرومیت کرار

آذرنیا: هویت کمیته انضباطی زیر سؤال رفت

سرپرست تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز می‌گوید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تعلیق کردن رأی محرومیت کرار جاسم هویت خود را زیر سؤال برد.

آذرنیا: هویت کمیته انضباطی زیر سؤال رفت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسن آذرنیا در خصوص تعلیق محرومیت جاسم کرار در آستانه دیدار فردای گسترش‌فولاد تبریز - استقلال در چارچوب هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: این موضوع هنوز به ما ابلاغ نشده است اما اگر کمیته انضباطی چنین کاری کرده باشد، هویت خود را زیر سؤال برده است.

وی در ادامه افزود: کاری به این ندارم که بازیکن استقلال کاری کرده یا نه اما وقتی محروم شده است، حتماً گناهی مرتکب شده و خطایی از او سر زده است که محرومش کرده‌اند. اگر کرار بی‌گناه بود که محروم نمی‌شد. همه مردم از تلویزیون دیدند که کرار جاسم چه کارهایی انجام داد اما نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی محرومیت او را لغو کرده است.

سرپرست تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز با اشاره به اینکه زور استقلالی‌ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چربیده که توانسته‌اند محرومیت بازیکن عراقی‌شان را تعلیق کنند، گفت: بالاخره تشکیلات باشگاه استقلال مرتب و منظم است. آنها فشار آورده‌اند و توانسته‌اند محرومیت بازیکن خود را تعلیق کنند اما قانون نباید برای تیم‌های نفت مسجدسلیمان، گسترش‌فولاد و ... با تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس فرق داشته باشد.

دیدگاه‌ها