کد خبر : 1204787 | 01 اسفند 1393 ساعت 12:32 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگی:حکم کرار به مذاق بدخواهان خوش نیامده

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال با ابراز نا رضایتی از برخی صحبت‌های منتشر شده در رسانه ها گفت که وظیفه خود می داند تمام قد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند.

بزرگی:حکم کرار به مذاق بدخواهان خوش نیامده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محسن بزرگی در رابطه با موضوع پیش آمده برای کرار جاسم گفت: حکم کرار نقض نگردیده و فقط اجرای دادنامه به مدت مشخصی تا رسیدگی مجدد به موضوع با تدبیر و دستور موقت رییس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال افزود: لازم است رسما از آقای حسن زاده و همه افرادی که با تلاش و استدلال خود مانع تضییع حق باشگاه شدند تشکر کنم و امیدوارم حکمی که در ادامه صادر می شود، منطبق با عمل و آیین نامه باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه استقلال با پرهیز از جوسازی رسانه ای در این مدت تلاش حقوقی کرد و فعلا به مطلوب خود رسیده است اما می دانم که این دستور موقت به مذاق بدخواهان استقلال و برخی قلم به دست ها که نمی توانند خوشحالی هواداران میلیونی استقلال را ببینند خوش نیامده است که آنها را به تمکین از قانون و آرامش توصیه می کنم.

معاون باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار مطالبی کذب و توهین های مختلف به کرار جاسم مباردت ورزیده اند و باشگاه استقلال پیگری این صحبتها را حق طبیعی خود می داند.

معاون حقوقی استقلال در پایان گفت: خودم را همکار جامعه رسانه ای میدانم اما وظیفه ذاتی من حکم می کند که تمام قد از منافع باشگاه دفاع کنم و به دوستانم در رسانه ها توصیه می کنم از جوسازی رسانه ای در موضوع جاسم کرار بپرهیزند.

دیدگاه‌ها