کد خبر : 1206118 | 07 اسفند 1393 ساعت 13:56 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: هواداران برای بازی با العین بیایند

هافبک ملی پوش نفت تهران اعتقاد دارد که شرایطی که در بازی آنها و پاختاکور ازبکستان حکمفرما بود باعث شد نتوانند 3 امتیاز این دیدار با بگیرند وگرنه از نظر فنی شرایط خوبی داشتند.

امیری: هواداران برای بازی با العین بیایند
به گزارش "ورزش سه" وحید امیری در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی سختی بود، تیم حریف واقعا خوب بود اما خدا را شکر چه آن موقع که 11 به 11 بودیم و چه آن موقع که یار آنها اخراج شد و 10 نفره بازی کردند تیم برتر میدان بودیم و کوچکترین موقعیتی به حریف ندادیم اما شاید خیریتی بود که نتوانستیم در این دیدار نتیجه بگیریم. البته من نمی خواهم بگویم پاختاکور خوب نبود اما ما عالی بازی کردیم و حقمان حداقل یک امتیاز این بازی بود ولی نه تنها یک امتیاز را نگرفتیم بلکه 3 امتیاز را از دست دادیم ولی از لحاظ بازی زیبا به همین روندمان در این بازی ها ادامه می دهیم.

او در مورد اولین تجربه آسیایی نفت تهران ادامه داد: با وجود اینکه اولین تجربه آسیایی نفت تهران بود اما همه دیدند که جوان ها و با تجربه های تیم ما چکار کردند. ما کاملا کنترل بازی را در دست داشتیم اما متاسفانه به بازی خوب امتیاز نمی دهند.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با العین نظرش را اینگونه بیان کرد: با آن هواداران پرشوری که سر بازی الجیش به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند، شک نکنید که این بازی را می بریم. انگیزه ای که تماشاچیان به ما می دهند باعث می شود 3 امتیاز را بگیریم.

امیری در پایان افزود: جا دارد از هواداران برای بازی با العین دعوت کنم چون که این دیدار یک بازی ملی حساب می شود و پیروزی اش برای ما اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه‌ها