کد خبر : 1207027 | 12 اسفند 1393 ساعت 08:23 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

پولدارها در تبریز یخ می‌ زنند

پیش بازی الاهلی ـ تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در تبریز به مصاف الاهلی امارات می‌رود.

پیش بازی الاهلی ـ تراکتورسازی
به گزارش "ورزش سه"، تیم های تراکتورسازی و الاهلی امارات، در دیدار دوم خود به مصاف هم می‌ روند، تراکتورسازی در بازی اول خود 2 ـ یک به نسف قارشی باخت و الاهلی امارات با الاهلی عربستان به تساوی رسیدند.

1. الاهلی، صاحب بازیکن خارجی بزرگ است، اورتون ریبریو ملی‌پوش برزیلی، اوساما آسایدی ملی‌پوش مراکشی، کارلوس مونوز و لوئیز خیمنز ملی‌پوش شیلیایی و کوان کیونگ وون کره ای.

2. الاهلی قدیمی ترین، پولدارترین و پرهوادارترین تیم دبی است و کمینه تعداد تماشاگرانش 7هزار نفر است.

3. ورزشگاه اختصاصی الاهلی ظرفیت 18 هزار نفری دارد و ورزشگاه تراکتورسازان حدوداً 85 هزار نفر ظرفیت دارد.

4. تیم الاهلی، 8 بازیکن سابقه دار در تیم‌ملی امارات دارد، احمد خلیل با 63 بازی ملی و 27 گل زده، ماجد ناصر با 69 بازی ملی، اسماعیل الحمدی با 79 بازی ملی، نواف مبارک با 11، عبدالعزیز حسین با 11، ماجد حسن با 6، ولید عباس با 20 و حبیب الفردان با 19 بازی ملی، مردان ملی این تیم هستند.

5. احمد خلیل مهمترین و معتبرترین بازیکن ملی‌پوش این کشور است و در تیم تراکتورسازی، معتبرترین مرد، آندارنیک تیموریان است که با 82 بازی ملی، معتبرترین و باتجربه ترین مرد میدان است.

6. مدیرباشگاه الاهلی یعنی آل مکتوم، حاکم دبی هم هست.

7. به نظر می‌ رسد که در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، فردین عابدینی و ادینهو یازده مرد تیم فوتبال تراکتورسازی را می‌ سازند.

8. تراکتورسازان در 13 دیدار برگزار شده در لیگ قهرمانان 2 برد، 3 مساوی و 8 باخت داشته و ضعیف ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها