کد خبر : 1207447 | 14 اسفند 1393 ساعت 00:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفته 28 لیگ برتر انگلیس

با برتری بر برنلی، روندبردهای لیورپول ادامه یافت

دیدار تیم های لیورپول و برنلی از هفته 28 لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش با نتیجه 2-0 به سود لیورپول خاتمه یافت و این تیم به چهارمین برد متوالی خود دست یافت.

با برتری بر برنلی، روندبردهای لیورپول ادامه یافت
به گزارش "ورزش سه"، برنلی تیم نوزدهم جدول که دو هفته قبل چلسی را در استمفورد بریج 1-1 متوقف کرده بود، در میان ناباوری، در هفته 27 و در حانه خود مغلوب سوانسی شد و با این شکست به مصاف لیورپول در آنفیلد آمد. در سوی دیگر، لیورپول میزبان با روحیه ای خوب ناشی از برتری 2-1 بر منچسترسیتی، برای کسب نهمین پیروزی در یازده بازی اخیر خود پای به میدان گذاشت. قرمزهای آنفیلد پس از تساوی در خانه اورتون، در سه بازی قبلی خود بر تاتنهام، ساوتهمپتون و منچسترسیتی غلبه کرده بودند.

بازی با حملات و میدانداری لیورپول در کل نیمه اول همراه بود. لیورپول در سی دقیقه ابتدایی بازی بارها توسط جوردن آیبه و موره نو از راست و چپ و نیز کوتینیو از مرکز زمین، روی دروازه برنلی خطر ساز شد و فرصت های گل خوبی، بخصوص برای استوریج مهیا شد که با بدشانسی و بی دقتی این فرصت ها از دست رفت؛ تا اینکه در دقیقه 30،میزبان توسط جوردن هندرسون به گل دست یافت.

1004768

پاس لالانا به کوتینیو رسید و ضربه این برزیلی خوش تکنیک لیورپول توسط مدافعان برنلی بلوکه شد اما هندرسون از این توپ برگشتی نهایت استفاده را برد و با یک ضربه دقیق از پشت هجده قدم، توپ را به گوشه راست دروازه برنلی روانه کرد.

1004769

در ادامه باز هم لیورپول بود که دو بار دیگر توسط کوتینیو و هندرسون فرصت های خوب گلزنی را از دست داد. تنها فرصت خوب برنلی برای رسیدن به گل تساوی را بارنز در دقیقه 46 از دست داد. روی ضربه کاشته ارسالی از چپ، بارنز با ضربه سر می توانست دروازه لیورپول را باز کند اما مینیوله با جایگیری خوب خود مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برنلی شد تا نیمه اول با همان یک گل بسود لیورپول به اتمام برسد.

بازی در نیمه دوم نیز با برتری لیورپول همراه بود و برنلی زور لازم برای رسیدن به گل و وارد کردن فشار بر لیورپول را نداشت. پس از یکی دو فرصت نصفه و نیمه ای که لیورپول توسط استرلینگ و استوریج از دست داد، این تیم خیلی زود و در دقیقه 51 به گل دوم خود نیز دست یافت.

1004770

پاس کوتینیو در پشت محوطه جریمه به هندرسون رسید و سانتر دقیق این بازیکن روی سر استوریج فرود آمد و این مهاجم ارزشمند نیز با ضربه سری دقیق، گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد نتیجه می توانست 3-0 شود اما سانتر استرلینگ از راست را موره نو با شوتی محکم که دقت کافی را نداشت به آسمان فرستاد. بازی در دقایق باقی مانده کاملا تحت کنترل لیورپول قرار داشت و با وجود شانس های خوبی که برای زدن گل های بیشتر نصیب این تیم شد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و قرمزهای آنفیلد به نهمین پیروزی خود در یازده بازی اخیر دست یافتند تا با 51 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها