کد خبر : 1208720 | 20 اسفند 1393 ساعت 14:21 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج مان مطابقتی با بازی های مان ندارد

آذرنیا: بعضی ها شیطنت می کنند

سرپرست گسترش فولاد تبریز از عدم مطابقت کیفیت بازی های این تیم با نتایج به دست آمده گفت.

آذرنیا: بعضی ها شیطنت می کنند
به گزارش "ورزش سه"، حسن آذرنیا راجع به این روزهای این تیم گفت: از شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، نوع و کیفیت بازی های ما با نتایجی که می گرفتیم مطابقت نداشت. خیلی تلاش کردیم که نتیجه بگیریم و الان هم تمام شرایط را در اختیار داریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی با تیم فولاد را به حساب خودمان واریز کنیم. هوای خیلی خوب، استادیوم فوق العاده، هواداران خونگرم، بازیکنان پرتلاش، مدیریت کاربلد و کادر فنی با دانش، تمام داشته های ما برای بازی با فولاد است.

وی ادامه داد: با یک پیروزی کار ما راه می افتد، الان شرایط ما به گونه ای است که با یک پیروزی و کسب سه امتیاز، فشار روحی و روانی از روی همه برداشته می شود و بازیکنان تیم می توانند با کمال آرامش به بازی های بعدی بپردازند. بهرحال آقای کمالوند یکی از بهترین مربیان ایرانی است و میدانیم که با تجربه بالای خود، تیم را در جایگاه خوبی قرار می دهد.

در رابطه شایعات ایجاد شده از حول و حوش این تیم، آذرنیا گفت: خیلی راحت بگویم متاسفانه بعضی ها در فکر تخریب تیم هستند و همه تلاش خود را می کنند تا ما نتوانیم به نتیجه برسیم. من به شما می گویم که تمام این ها شیطنت است و اصلا لازم نیست به آن دامن بزنیم. از مدیریت و همه مردم خوبمان تشکر می کنم که ما تنها نگذاشتند و می خواهم به حمایت ما ادامه دهند، تا به جایگاهی که لایقش هستیم برسیم.

دیدگاه‌ها